سرپرست بخشداری کوهمره نودان: از پيگيري نماینده شهرستان و فرماندار شهرستان که در تامین اعتبار جهت تهیه و بازنگری طرح های هادی روستاهای بخش کوهمره نودات مساعدت داشتند تقدیر می کنم.

سرپرست بخشداری کوهمره نودان: از پیگیری نماینده شهرستان و فرماندار شهرستان که در تامین اعتبار جهت تهیه و بازنگری طرح های هادی روستاهای بخش کوهمره نودان مساعدت داشتند تقدیر می کنم.

به گزارش پایگاه جامع خبری نودان آنلاین؛ جلسه بررسی تهیه طرح هادی روستای علی آباد با حضور دهداری سرپرست بخشداری کوهمره نودان، منصوریان رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان کوه چنار، گودرزی مشاور طرح ،قیصری رئیس شورای اسلامی بخش کوهمره ،رمضانی دهیار روستای علی آباد درمحل بخشداری کوهمره تشکیل شد.

در ابتدا دهداری ضمن عرض سلام و خوشآمد به حاضرین از پیگیری های دکتر هاشمی فرماندار کوه چنار و دکتر عباسی نماینده مردم شریف شهرستان های کازرون و کوه چنار در مجلس شورای اسلامی که در تامین اعتبار جهت تهیه و بازنگری طرح های هادی روستاهای کوهمره مساعدت و همکاری داشتند تقدیر بعمل آورد.

دهداری در ادامه از مسولین ذیربط تقاضا نمود ضمن بررسی و مطالعه دقیق و مطابق با مقررات و قوانین مرتبط ،طرح هادی را در اسرع وقت تهیه و کام مردم روستاهای کوهمره را شیرین نمایند.

در ادامه منصوریان رییس بنیاد مسکن کوه چنار در مورد مطالعه طرح هادی علی آباد سخنانی بیان کرد.

همچنین گودرزی مشاور طرح از روند مطالعه و تهیه طرح هادی این روستا صحبت نمود و از مسولین بخش تقاضا نمود همکاری لازم در این زمینه داشته باشند.

در پایان قیصری رییس شورای بخش از زحمات مسؤلین که دراین زمینه همکاری داشته تقدیر بعمل آورد.