همایش تجلیل از شهرداران و دهیاران شهرستان کوه‌چنار برگزار شد

همایش تجلیل از شهرداران و دهیاران شهرستان کوه‌چنار با حضور سرپرست فرمانداری، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، جانشین فرماندهی انتظامی شهرستان، مسئول نماینده ولی فقیه سپاه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان، بخشداران، شهرداران و جمعی از دهیاران شهرستان کوه‌چنار در سالن ارشاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ در این همایش محمود هاشمی سرپرست فرمانداری شهرستان کوه‌چنار ضمن تبریک به مناسبت ۱۴ تیر روز دهیاری وشهرداری ، از تلاش همه دهیاران و شهرداران که در جهت خدمات رسانی به روستائیان و شهروندان گام بر می دارند تقدیر و تشکر کرد واظهار امیدواری کرد با همکاری این عزیزان بتوانیم در جهت خدمت به مردم بیشتر تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه مسئولیت پذیری و باورهای اخلاقی از عوامل تاثیر گذار در ارتقای کیفیت خدمات سازمان ها هستند گفت: مسئولیت فرصتی برای کسب رضای خداوند و خدمت بی منت به مردم بوده و انبیاء و اولیای الهی و توصیه‌های دینی همواره به آن تاکید داشته است.

هاشمی ادامه داد: مسئولیت پذیری در قبال مدیریت بر امور ،شاخص های اساسی رمز موفقیت در امور شما عزیزان است.

سرهنگ پاسدار علی امیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان در این جلسه با بیان اینکه در تعاملات دهیاران و شهرداران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقاط مشترک و عوامل تقویت همکاریها را باید دید، ادامه داد: رسالت حقیقی نهادهای خدمت رسان گره گشایی از مشکلات مردم، خدمت به جامعه و محرومین و حفظ روحیه انقلابی و جهادی در انجام امور است و در سایه حرکت همگان در این مسیر می‌توانیم مشکلات را پشت سر بگذاریم.

در ادامه تعدادی از حاضرین نظرات و پیشنهادات و مشکلات خود را به جلسه ارائه و تصمیمات لازم در جهت رفع مشکلات آنان از سوی فرماندار محترم کوه‌چنار ارائه گردید ، در پایان نیز از شهرداران قائمیه و نودان همچنین دهیاران بخش مرکزی و کوهمره نیز تقدیر شد.

  • نویسنده : رضا انصاری