جلسه اعضای شورای اسلامی شهرستان کوه چنار با حضور رئیس آبفا شهرستان

در جلسه اعضای شورای اسلامی شهرستان کوه چنار با رئیس آبفا شهرستان، مسائل و مشکلات حوزه آب شهرستان کوه چنار مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین؛ در جلسه اعضای شورای اسلامی شهرستان کوه چنار با رئیس آبفا شهرستان، مسائل و مشکلات حوزه آب شهرستان کوه چنار مورد بررسی قرار گرفت و شورای شهرستان خواهان اندیشیدن تمهیدات لازم برای آب شرب روستاهای بخش مرکزی و کوهمره در فصل تابستان گردید.

داریوش پورقیومی رئیس شورای اسلامی شهرستان کوه چنار در این جلسه پیگیری آب روستاهای کنده ای ،دیکانک ،ابوالحیات ،پاپون ،موردک ،سمغان ،رشن آباد ،تل میلک ،تل کوشک،دهنو غوری و سایر روستاها، شهر قائمیه و نودان ،انجام شد که آقای محمدی رئیس آبفای کوه چنار بیان داشتند از هفته آینده بسیج سازندگی کار آبرسانی به روستای کنده ای را شروع خواهد کرد و مبلغ ۳۴ میلیارد تومان برای کار تخصیص داده شده است و مشکلات آب شرب روستاهای دیکانک و ابوالحیات نیز در همین چهارچوب توسط بسیج سازندگی حل میشود.

چاه پاپون نیز هزینه کف شکنی آن آماده است و به زودی توسط پیمانکار انجام می گیرد و به تبع آن مشکلات آب موردک و روستاهای اطراف نیز حل خواهد شد.

وی بیان داشتند بیشترین مشکلات آب در سطح روستاهای بخش کوهمره نودان می باشد و تعدادی از روستاهای بخش مرکزی مانند رشن آباد ،تل کوشک ،تل میلک،دهنو غوری روزانه ۲ ساعت آب دارند که سعی در حل این مشکلات داریم.

روستای سمغان نیز فعلا پمپاژهای آن بدون مشکل کار می کنند و در صورت پرداخت به موقع و تامین اعتبارات در صورت بروز هر گونه مشکل قادر به حل خواهیم بود.

در این جلسه هزینه زیاد انشعابات مورد بررسی قرار گرفت همچنین روند توسعه شبکه در روستاها و شکستگی زیاد لوله ها مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت و تاکید بر حل سریعتر توسط اکیپ آبفا گردید همچنین بیان شد که شهر قائمیه و نودان مشکل آب نخواهند داشت.