جلسه کیفیت بخشی و ارتقاء عملکرد آموزشی دانش آموزان پایه دوازدهم در امتحانات نهایی و کنکور ۱۴۰۱ در اداره آموزش و پرورش بخش کوهمره نودان برگزار شد.

جلسه کیفیت بخشی و ارتقاء عملکرد آموزشی دانش آموزان پایه دوازدهم در امتحانات نهایی و کنکور ۱۴۰۱ در اداره آموزش و پرورش بخش کوهمره نودان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان ، جلسه کیفیت بخشی و ارتقاء عملکرد آموزشی دانش آموزان پایه دوازدهم در امتحانات نهایی و کنکور ۱۴۰۱ در این اداره برگزار شد.

رئیس اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان ضمن گرامیداشت ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، از مدیران و دبیران که در بازگشایی مدارس به صورت حضوری تلاش نموده اند تشکر و قدردانی کردند.

ساسانی پور ضمن اشاره به افت نمرات و عملکرد کنکور دانش آموزان با مجازی شدن آموزشها ، بر توجه بیش از پیش به دانش آموزان پایه ی دوازدهم و موفقیت بیشتر آنان در فرصت باقیمانده تاکید و پیشنهادات و راه کار‌هایی را جهت ارتقا عملکرد آموزشی منطقه بیان داشتند.

جمشیدی کارشناس آموزش متوسطه ضمن گزارش عملکرد سال اخیر آموزش و پرورش کوهمره در مباحث کنکور و امتحانات نهایی ، تهیه بانک سوالات امتحانات نهایی و کنکور و در اختیار قرار دادن دانش آموزان، توجه به دروس لازم التوجه در مدارس و برگزاری کلاس‌های تقویتی در این زمینه، فراهم نمودن تمهیدات لازم جهت حضور دانش آموزان در امتحانات شبه نهایی استانی ، استفاده از ظرفیت مشاوران تحصیلی ، تشویق دبیران و دانش آموزان ساعی و تلاشگر و استمرار فعالیت‌های آموزشی تا پایان اردیبهشت را جهت ارتقا وضعیت آموزشی منطقه برشمرد.

شجاعیان کارشناس سنجش اداره نیز گزارشی از امتحانات نهایی و شبه نهایی پایه دوازدهم ارائه دادند.

همچنین در این جلسه مدیران و دبیران حاضر ، نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص مسایل آموزشی بیان کردند.