فرمانده انتظامي شهرستان کوه چنار با اشاره به آغاز به کار دوربين پلاک خوان پليس راهور شهرستان گفت: براي تعداد کمی از شهرهاي مهم استان فارس  این دوربین پیش‌بینی شده که شهر قائمیه  یکی از آن ها است.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار با اشاره به آغاز به کار دوربین پلاک خوان پلیس راهور شهرستان گفت: برای تعداد کمی از شهرهای مهم استان فارس  این دوربین پیش‌بینی شده که شهر قائمیه  یکی از آن ها است.

سرهنگ لطف الله محمدی در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهارداشت: امروز شاهد رونمایی رسمی از خودرو پلاک خوان پلیس راهور  هستیم که مورد استفاده و بهره برداری قرار می گیرد.
وی با اشاره به قابلیت های خودرو مذکور، گفت: خودرو پلاک خوان به صورت سیار در شهر قائمیه فعالیت داشته و تمامی خودروهای متخلف را بلافاصله شناسایی، پردازش  و بدون دخالت پلیس  اعمال قانون میکند.
فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار گفت: تا الان به صورت سیار دوربین پلاک خوان نداشتیم که بحمدالله با تلاش‌های صورت گرفته توسط این فرماندهی و شواری ترافیک شهرستان  از این ظرفیت علمی و تحقیقاتی بهره مند شده ایم و امیدواریم اثرات خود را بر فعالیت‌هایی که مدنظر است به انجام رسانده و شاهد کاهش تخلف رانندگان  وسایل نقلیه در شهر قائمیه باشیم.
سرهنگ محمدی در پایان  از شهروندان خواست تا قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت نمایند و در جهت کاهش تصادفات و تخلّفات راهور با پلیس همکاری نمایند.