فرمانده سپاه کوه‌چنار مطرح کرد؛تکلیف امروز ما جهاد تبیین است/ برگزاری صدها برنامه در دهه فجر در کوه‌چنار

فرمانده سپاه کوه‌چنار مطرح کرد؛تکلیف امروز ما جهاد تبیین است/ برگزاری صدها برنامه در دهه فجر در کوه‌چنار

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوه‌چنار سرهنگ پاسدار علی امیری فرمانده در نشست خبری که به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شد با عرض تبریک ایام الله دهه مبارکه فجر و تقارن آن با ماه مبارک رجب و خجسته میلاد امام محمد باقر (ع)، اظهار داشت: دوران ۴۳ ساله انقلاب اسلامی دوران پیشرفت و تحول مبتنی بر الگوی توسعه درون‌زا با تکیه بر توان داخلی است.
فرمانده سپاه کوه‌چنار بیان داشت: انقلاب اسلامی بی‌شک در عرصه های مختلفی توانسته دستاوردهای ارزشمندی کسب نماید که حاصل آن تبدیل شدن به قدرت منطقه ای و فرامنطقه ای است.

وی تصریح کرد: امروز تکلیف داریم در راستای جهاد تبیین به این دستاوردها اشاره نموده و نسل جوان را با همه این پیشرفت ها آشنا نماییم.
سرهنگ امیری با بیان اینکه شناخت این دستاورد ها قطعاً امیدآفرینی را افزایش می دهد، خاطرنشان کرد: در همین راستا در دهه مبارکه فجر صدها برنامه توسط پایگاه های مقاومت بسیج و حوزه های مقاومت بسیج و مجموعه سپاه با همکاری ادارات و نهادها در سطح شهرستان کوهچنار برگزار می گردد.

وی در ادامه به اهم برنامه های دهه فجر در شهرستان کوه‌چنار پرداخت و اظهار داشت: فضاسازی شهرستان، دیدار با امام جمعه، رژه خودرویی و موتوری، گلباران قبور شهدا، زنگ انقلاب، نشست های بصیرتی، برنامه های ورزشی، فعالیت های جهادی، نهضت کمک مومنانه و محرومیت زدایی ، راهیان نور، نمایشگاه اقتصاد مقاومتی، انجام پروژه های عمرانی، یادواره های شهدا، آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، رزمایش ثامن و فعالیت در فضای مجازی، گشت های محل محور بسیج، نورافشانی در شب ۲۲ بهمن از جمله برنامه های اجرایی در این دهه می‌باشد.

فرمانده سپاه کوه‌چنار خاطرنشان کرد: در شرایط بهبودی بیماری کرونا راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در سطح شهرستان برگزار می‌گردد.

سرهنگ امیری اجرای برنامه جشن‌های انقلاب در ۱۰ شب دهه فجر عنوان و اظهارامیدواری کرد: امید است جشن ملی ۱۴۰۰ فرصت مناسب جهت تبیین دستاوردهای ارزشمند این نظام باشد.