در پي استمرار اجراي طرح پاكسازي و ارتقاء امنيت اجتماعي با هدف ناامن کردن محلّات جرم خيز، يگان‌هاي انتظامي شهرستان كوه‌چنار با بهره‌گيري از توان و امکانات موجود و با هماهنگي مقام قضائي به اجراي طرح‌هاي مربوطه پرداختند.

در پی استمرار اجرای طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف ناامن کردن محلّات جرم خیز، یگان‌های انتظامی شهرستان کوه‌چنار با بهره‌گیری از توان و امکانات موجود و با هماهنگی مقام قضائی به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

سرهنگ لطف‌الله محمّدی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در تشریح این خبر بیان کرد: در پی استمرار اجرای طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف ناامن کردن محلّات جرم خیز، یگان‌های انتظامی شهرستان کوه‌چنار با بهره‌گیری از توان و امکانات موجود و با هماهنگی مقام قضائی به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح‌ها۱۰کیلو و ۶۸۱گرم انواع مواد مخدر کشف  و  ۹ نفر خرده فروش نیز دستگیر شدند، گفت: دستگیری ۴۵ نفر متهم تحت تعقیب، ۱۰ نفر سارق با کشف ۴۴ فقره انواع سرقت، توقیف ۸۴ دستگاه وسیله نقلیه متخلف و کشف انواع کالای قاچاق به مبلغ  ۴ میلیارد و ۸۱۰ میلیون ریال از دیگر نتایج این طرح‌‎ها بود.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه‌چنار با اشاره به اینکه متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، عنوان داشت: مشارکت شهروندان در ایجاد امنیت پایدار بسیار حائز اهمیت است.