فرمانده انتظامی "کوه چنار" در دیدار با خانواده شهید "الخاص انصاری" گفت: امنيت امروز جامعه حاصل رشادت،جانفشاني و ایثارگری‌های شهیدان است که با خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند.

فرمانده انتظامی “کوه چنار” در دیدار با خانواده شهید “الخاص انصاری” گفت: امنیت امروز جامعه حاصل رشادت،جانفشانی و ایثارگری‌های شهیدان است که با خون خود درخت اسلام را آبیاری کردند.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در راستای گرامیداشت هفته نیروی انتظامی و به منظور دلجویی از خانواده‌های معظم و معزز شهدا، سرهنگ “لطف‌الله محمّدی” با خانواده شهید “الخاص انصاری” در روستای پاپون از توابع شهرستان کوه چنار دیدار کرد.

وی افزود: ما هر چه داریم از شهیدان است و نظم و امنیّت کنونی جامعه با فداکاری این عزیزان حاصل شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کوه‌چنار با اشاره به اینکه امنیّت امروز جامعه حاصل رشادت و جانفشانی شهیدان است، گفت: رسیدگی به امور و مشکلات خانواده شهدا وظیفه همه مسئولان است و تک تک ما باید با تمام قدرت نسبت به رفع مشکلات این عزیزان گام برداریم.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: رسیدگی و دلجویی از این عزیزان نباید فقط به مناسبت‌های ملی و مذهبی محدود شود بلکه همیشه و همه جا باید به این وارثان شهدا رسیدگی شود.

سرهنگ “محمّدی” بیان داشت: امروز ما باید رهرو راه شهیدان باشیم و برای اعتلای نظام مقدّس جمهوری اسلامی، همه تلاش خودمان را به کار گیریم تا به نوعی ادامه دهنده مسیر شهیدان گرانقدر انقلاب، جنگ تحمیلی و شهیدان امنیت باشیم.

گفتنی است که شهید “الخاص انصاری” در بیست و دوّم تیرماه سال ۷۳ در “جم” به درج رفیع شهادت نائل آمده است.