فرمانده انتظامی شهرستان "کوه‌چنار" در دیدار با خانواده شهید "جهانبخش میرزایی" گفت: امنيت امروز جامعه حاصل ایثارگری و فداکاری‌های شهیدان و جانبازان است.

فرمانده انتظامی شهرستان “کوه‌چنار” در دیدار با خانواده شهید “جهانبخش میرزایی” گفت: امنیت امروز جامعه حاصل ایثارگری و فداکاری‌های شهیدان و جانبازان است.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین به نقل از خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در راستای بزرگداشت هفته ناجا و به منظور دلجویی از خانواده‌های معظم و معزز شهدا، سرهنگ “لطف‌الله محمّدی” به اتّفاق فرماندار، مسؤل جمعیت هلال احمر و تعدادی از مسئولان این شهرستان با خانواده شهید “جهانبخش میرزایی” در شهر نودان از توابع کوه چنار دیدار کردند.

سرهنگ “محمدی” در این دیدار افزود: ما هر چه داریم از شهیدان است و نظم و امنییت کنونی جامعه جز با فداکاری این عزیزان جان برکف حاصل نمی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان “کوه‌چنار” با اشاره به اینکه امنیت امروز جامعه حاصل رشادت و جانفشانی شهیدان و جانبازان است، گفت: رسیدگی به امور و مشکلات خانواده شهدا وظیفه همه مسئولان است و تک تک ما باید با تمام قدرت نسبت به رفع مشکلات این عزیزان گام برداریم .


این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: رسیدگی و دلجویی از این عزیزان نباید فقط به مناسبت‌های ملی و مذهبی محدود شود بلکه همیشه و همه جا باید به این وارثان شهدا رسیدگی شود.


سرهنگ “محمّدی” بیان داشت: امروز ما باید رهرو راه شهیدان باشیم و برای اعتلای نظام مقدّس جمهوری اسلامی، همه تلاش خودمان را به کار بگیریم تا به نوعی ادامه دهنده مسیر شهیدان گرانقدر انقلاب، جنگ تحمیلی و شهیدان امنیت باشیم.

گفتنی است شهید “جهانبخش میرزایی” در ۲۷ مهرماه سال ۶۸ در کردستان و در درگیری با منافقین به درجه رفیع شهادت نائل آمد.