بررسی مسائل حوزه آب و برق دامداران نودان در جلسه مسئولین و دامداران نودان با رؤسای ادارات برق، آبفا و امور عشایر شهرستان‌ کوه چنار و بخش کوهمره نودان

بررسی مسائل حوزه آب و برق دامداران نودان در جلسه مسئولین و دامداران نودان با رؤسای ادارات برق، آبفا و امور عشایر شهرستان‌ ڪوه چنار و بخش کوهمره نودان

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین؛ جلسه مشترڪ شهردار، اعضای شورای اسلامی و دامداران شهر نودان با رؤسای ادارات برق، آبفا و امور عشایر شهرستان کوه چنار و بخش کوهمره نودان، در شهرداری نودان برگزار شد.

در این جلسه شهردار و اعضای شورای اسلامی نودان به نمایندگی از دامداران و همچنین خود دامداران مشکلات خود را در حوزه کمبود آب و هزینه های زیاد قبوض آب، برق و نهاده های دامی مورد نیاز با رؤسای ادارات مربوطه در میان گذاشتد.

محمدی رئیس اداره آبفا شهرستان کوه چنار ضمن بیان اینکه هر مشترک آب در طول ماه اگر تا ۱۵ متر مکعب آب مصرف نماید به صورت عادی و از ۱۵ متر مکعب به بعد به صورت تصاعدی در سیستم محاسبه می گردد، افزود: هزینه ی زیاد قبض آب دامداران را به صورت اقساطی خواهیم کرد تا کمکی به آنها گردد.

جعفری رئیس اداره امور عشایر شهرستان کوه چنار هم بیان داشت که راه حل اصلی کمک به دامداران شهر نودان و بخش کوهمره تشکیل تعاونی در این بخش است. وی در ادامه افزود با همکاری اداره آبفا شهرستان آب رایگان در اختیار دامداران قرار خواهیم داد.

حیدری رئیس اداره اتفاقات برق بخش کوهمره نودان نیز نسبت به همکاری و حل مشکلات حوزه برق دامداران قول مساعد دادند.

  • نویسنده : علی دهداری