همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک یگان های مختلف نظامی و انتظامی شهرستان کوه‌چنار با حضور امام جمعه ، شورای تامین ، شورای اداری شهرستان در فرماندهی انتظامی شهرستان کوه چنار برگزار شد.

همزمان با آغاز هفته نیروی انتظامی، صبحگاه مشترک یگان های مختلف نظامی و انتظامی شهرستان کوه‌چنار با حضور امام جمعه ، شورای تامین ، شورای اداری شهرستان در فرماندهی انتظامی شهرستان کوه چنار برگزار شد.

در این آیین، امام جمعه و اعضای شورای تامین ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا از یگان های حاضر در میدان سان دیدند.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ در ابتدا فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار جناب سرهنگ محمدی ضمن قدردانی از حضور مدعوین در این مراسم، از کارکنان تحت امر خود در جهت برقراری امنیت تقدیر و تشکر کرد و در ادامه عملکرد یکساله این فرماندهی را تشریح کرد و از تعامل و همکاری شورای تامین، و دستگاه قضائی شهرستان و سایر دستگاه‌های امنیتی در جهت برقراری امنیت و پیشگیری از وقوع جرائم قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام سید محمد علی شهیم امام جمعه کوه‌چنار با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای نیرو انتظامی به اهمیت امنیت در آیات الهی اشاره کرد و اظهارداشت: در کنار امنیت عدالت هم باید باشد.

وی با بیان اینکه نیرو انتظامی شهرستان در این مدت عملکرد خوبی داشته چرا که همه عموم مردم این را بیان می‌کنند افزود: همه مجموعه‌ها دست به دست هم دادند تا نظم و امنیت امروز در شهرستان پایدار بماند.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار در این آیین گفت: امنیت اصلی ترین نیاز جامعه است و وجود آن بستر همه فعالیت های بشر است که در صورت تحقق ، فعالیت ها اثربخشی بهتر خواهند داشت .

علی علیزاده گفت: در یک سال گذشته اقدامات بسیار مهمی در حوزه انتظامی شهرستان اتفاق افتاده است.

وی ادامه داد: در هر عرصه ای که نیاز به نظم و امنیت است، نیروی انتظامی نقش پررنگ و اثرگذاری دارد و حضور و فعالیت کارکنان این مجموعه در جای جای شهرستان کوه‌چنار ستودنی است.

علیزاده گفت: نیرو انتظامی همراهی و هماهنگی مناسبی را در کلیه حوزه ها و ماموریتها در سطح شهرستان داشته و همواره در راستای سیاست ها و هم سو با شورای تامین اقدام نموده است.

وی ابراز امیدواری کرد با ادامه این روند شاهد ارتقای بیش از پیش امنیت درشهرستان باشیم.

در پایان این مراسم ضمن تجلیل از خانواده معظم و معزز شهداء ناجا، جانبازان و ایثارگران ،بازنشستگان، فرمانده‌هان برتر، خیرین امنیت ساز و پلیس‌ افتخاری مورد تجلیل قرار گرفته و تعدادی از افسران نیز ارتقای درجه خود را دریافت کردند.

  • نویسنده : محمد دهداری