فرمانده سپاه: با تمام توان آماده همکاری در راستای گسترش عدالت و مبارزه با فساد هستیم/ دادستان جدید: وقتی موضوعی را از سپاه می خواهیم بدان معنا است که فقط سپاه قادر به انجام آن است.

فرمانده سپاه: با تمام توان آماده همکاری در راستای گسترش عدالت و مبارزه با فساد هستیم/ دادستان جدید: وقتی موضوعی را از سپاه می خواهیم بدان معنا است که فقط سپاه قادر به انجام آن است.

فرماندهی و جمعی از پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان کوه‌چنار با حضور در دفتر دادستان جدید این شهرستان، با تبریک انتصاب وی، آمادگی مقتدرانه مجموعه بسیج و سپاه جهت همکاری با مجموعه قضایی در راستای گسترش عدالت و احیاء حقوق عامّه، نظارت بر حسن اجرای قوانین، پیشگیری از وقوع جرم و نیز مبارزه‌ی قاطع با فساد را اعلام داشتند‌.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ سرهنگ پاسدار علی امیری در ابتدای این جلسه با تبریک انتصاب دادستان جدید شهرستان، در سخنانی اظهار داشت: ورود شما را به شهرستان کوه‌چنار خیر مقدم می‌گوییم و برایتان آرزوی موفقیت داریم.


وی در ادامه به ظرفیت های موجود در شهرستان اشاره کرد و گفت: در شهرستان ظرفیت های بسیار خوبی وجود دارد که از جمله آن می توان به حضور بیش از هزار و ۵۰۰ رزمنده دوران دفاع مقدس، خانواده شهدا و ایثارگران و و روحانیت اشاره کرد.
فرمانده سپاه کوه‌چنار در ادامه به تشریح آسیب ها و تهدیدات موجود پرداخت و تصریح کرد: نیروهای امنیتی و نظامی و انتظامی در این شهرستان به کار مضاعف نیاز دارند.
سرهنگ امیری با بیان اینکه با برنامه ریزی دقیق، اراده قاطع و بهره گیری از همه ظررفیت ها، آسیب‌ها و تهدیدات را باید به حداقل رساند، خاطرنشان کرد: مجموعه بسیج و سپاه به عنوان یادگار ارزنده امام راحل بازوی قوی و مقتدری برای همه دستگاه‌ها بالاخص دستگاه قضایی در راستای گسترش عدالت و احیاء حقوق عامّه، نظارت بر حسن اجرای قوانین، پیشگیری از وقوع جرم و نیز مبارزه‌ قاطع با فساد، آماده همکاری است.
فرمانده سپاه کوه‌چنار با اشاره به وضعیت خاص شهرستان در ایام انتخابات، یادآور شد: با اشراف اطلاعاتی لازم، نشست های بصیرتی گسترده و هماهنگی لازم دستگاه‌های نظامی و امنیتی و قضایی، شاهد انتخاباتی پرشور، سالم و امن در سطح شهرستان بودیم.
وی ارتباط بسیج و سپاه با دادستان را فراتر از یک ضابط قضایی عنوان و تصریح کرد: بخش ها و معاونت های مختلف بسیج و سپاه به ویژه بخش های اطلاعاتی و عملیاتی، آماده همکاری همه جانبه با دادستان محترم می باشند‌.


سرهنگ امیری در ادامه به فعالیت های بسیج حقوقدانان شهرستان اشاره و بیان داشت: بسیج حقوقدانان و سایر مجموعه های خودجوش با روحیه بسیجی با استفاده از ظرفیت خیرین نیک اندیش، اقدامات ماندگاری در حوزه آزادسازی زندانیان غیرعمد در این شهرستان انجام داده اند که در سطح استان کم نظیر است و در خور تقدیر است.
قاضی احمدی مولائی دادستان جدید شهرستان کوه‌چنار نیز در این جلسه با تشکر از حضور فرماندهی و پاسداران ناحیه مقاومت بسیج سپاه کوه‌چنار، در سخنانی بیان داشت: بعید می دانم کسی باشد که در ایران، خدمات بسیج و سپاه را به این مرز و بوم نبیند و یا آن را فراموش کند.
وی با بیان اینکه سپاه در بعد دغدغه‌مندی نسبت به کشور، شاخص می باشد، تصریح کرد: در کشور ما در هر عرصه ای و مکانی که نیاز بود سپاه ورود کرده و موفق هم بوده است.
وی اضافه کرد: الان هم با توجه به قدرت و قوتی که از بسیج و سپاه سراغ داریم دست یاری به سمت این مجموعه مقتدر دراز می کنیم و وقتی موضوعی را از سپاه می خواهیم بدان معنا است که فقط سپاه قادر به انجام آن است.
قاضی مولائی خلا اصلی در شهرستان را در موضوعات فرهنگی دانست و عنوان داشت: بررسی پرونده های موجود بیانگر این است در باب مسائل فرهنگی و اجتماعی می بایست کارهای اساسی‌تری صورت بگیرد.
دادستان جدید شهرستان کوه‌چنار یادآور شد: با توجه به موقعیت جغرافیایی کوه‌چنار و قرار گرفتن در محور مواصلاتی، ما باید همواره هوشیار و بیدار باشیم.

  • نویسنده : محمد دهداری