مسئولان شهرستان کوه چنار با صدور پیام های جداگانه ای فرارسیدن هفته دفاع مقدس و سالروز رشادت های دلاورمردان و شهدا را تبریک گفتند.

مسئولان شهرستان کوه چنار با صدور پیام های جداگانه ای فرارسیدن هفته دفاع مقدس و سالروز رشادت های دلاورمردان و شهدا را تبریک گفتند.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین، مسئولان شهرستان کوه چنار و مدیران دستگاه‌های اجرایی با صدور پیام‌های جداگانه‌ای فرارسیدن هفته دفاع مقدس را تبریک گفتند و یاد و خاطره شهدای ۸ سال جنگ تحمیلی را گرامی داشتند.

بسم رب الشهداءو الصدیقین

«هفته دفاع مقدس گرامی باد»
دفاع مقدس، جلوه شکوهمندی از حماسه ایثار، پایداری و غیرتمندی ملت ایران اسلامی است؛ حماسه‌ای که در سایه رهبری حکیمانه امام راحل و با شجاعت و جانفشانی مردان و زنان سلحشور، برای همیشه اندیشه تجاوز به میهن عزیزمان را از ذهن بداندیشان زدود.

هشت سال دفاع مقدس به تاسی از نهضت سرخ عاشورا ماندگارترین پیام‌ها را به ارمغان آورد، اوج تجلی مبارزه با زیاده‌خواهی دشمنان را به نمایش گذاشت و پاسخ دندان‌شکن به بدخواهان نظام و انقلاب داد.
بدین وسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر، چهل و یکمین سالروز هفته دفاع مقدس را به ملت شهیدپرور کشور عزیزمان بخصوص خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و رزمندگان سرافراز تبریک عرض نموده و امیدوارم در سایه عنایات الهی شاهد عزت، اقتدار، سربلندی و توسعه روزافزون و همه‌جانبه ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف بوده و ادامه‌دهنده راه پر افتخار شهدا باشیم.

فریدون سیاوشی
رئیس شورای اسلامی شهر نودان

باسم رب شهدا الصدیقین
پایمردی ، استقامت و جان فشانی هشت ساله ایران اسلامی در برابر تجاوز رژیم بعثی عراق که از جانب حکومت های استکباری شرق و غرب و حتی برخی از کشورهای منطقه، حمایت و پشتیبانی می شد ؛ سند افتخاری بر حقانیت نظام اسلامی در دفاع از تمامیتِ ارضی و استقلال و اقتدار اسلام وکشورعزیزمان است.
ارتقاء قدرت نظامی و توان دفاعی زمینی،دریایی، هوایی؛ امکان و دسترسی به ساختِ انواع سلاح،تجهیزات و ادواتِ جنگی، شناخت و مهارتِ در جنگ ها ،هجوم هاو نحوه مقابله با آن ها و همچنین پیشرفت ها و تجارب بیشماری در علوم پزشکی، مهندسی و دیگر زمینه ها مواردی هستند که همراه با رشادت ها، ایثار ها و مجاهدت های فرزندان این مرز و بوم، در تاریخ جنگ تحمیلی برای ملت مؤمن، انقلابی و فداکارمان به ثبت رسیده و استقامت و پایداری در برابر زور گویی و تجاوز را به رخ همگان کشانده است.
این جانب یاد و خاطره شهیدان دوران دفاع مقدس، امام شهیدان،رزمندگان جان برکفِ بسیج ،سپاه، ارتش و سایر نیروهای مسلح،عشایر غیور جانبازان وآزادگان سرافراز را گرامی می دارم و حماسه جاویدشان را پاس می دارم.
امیدوارم که ایران اسلامی تحت زعامت و فرماندهی فرمانده کل قوا، حضرت آیت الله خامنه ای، مُدَّ ظلّه العالی همچنان مقتدرانه تا ظهور دولت یار ؛حرکت الهی خویش را ادامه دهد تا به خواست الهی، اسلام ناب،صحنه گیتی را فرا گیرد.
حاج سید محمد علی شهیم
امام جمعه شهرستان کوه چنار

هفته دفاع‌ مقدس یادآور روزهای حماسه، رشادت، ایثار و ازخودگذشتگی غیور مردانی است که اقتدار و استقلال امروز کشور مرهون صلابت، استقامت و مجاهدت‌های آن‌‌هاست که با ایثار و فداکاری جلوه‌های زیبایی به نمایش گذاشته و دفاع‌مقدس را به یکی از افتخارات ماندگار تاریخ ایران به ثبت رساندند.
یادآوری آن روزها و پاسداشت خاطره شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران عزیز یک وظیفه ملی است و باید فرهنگ شهادت و ایثار را ترویج کنیم و همچون رزمندگان هشت سال دفاع‌ مقدس در جهت اعتلا و سربلندی کشور عزیزمان در همه عرصه ها تلاش نماییم.
اینجانب ضمن پاسداشت یاد و نام شهیدانی که با گوهر ارزشمند جان خویش در مسیر والای کربلای حسینی از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و به فرمان بنیانگذار عظیم الشان انقلاب لبیک گفتند، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس را به حضور رهبر فرزانه انقلاب ، خانواده معظم شهدا، جانبازان، بسیجیان ، رزمندگان ، دولتمردان ، فرماندهان غیور سپاه پاسداران ، ارتش ، نیروی انتظامی ، امنیتی ، روحانیت معظم ، مردم و مسئولین ولایتمدار بخش کوهمره و شهر نودان تبریک عرض می‌ نمایم.

رحمت اله خیاط

شهردار نودان

حیات راستین یک ملت، همواره در گرو شناخت، معرفت و توجه نسبت به آرمان ها و ارزش هاى خویش است و کوشش و تلاش جدى در حفظ پیشینه ها و دستاوردهاى ارزشمند و گرانقدر آرمانى و ملى هر قوم و امتى خود از جایگاه رفیع و والایى برخوردار مى باشد.
هفته دفاع مقدس یادآور ایثار و استقامت رادمردان و شیرزنانی است که در لبیک به فرمان امام (ره) در دفاع از کیان آب و خاک نظام مقدس جمهوری اسلامی جانفشانی و حماسه ای ماندگار را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کردند.
تاریخ هشت ساله دفاع مقدس نمادی از ایثار و شهادت و مقاومت است، حدیث هشت سال دفاع مقدس، مقاومت و مظلومیت ملتى که قله ‌هاى سربلند ایثار و حماسه و شرف را در راه دفاع از کیان مکتب، انقلاب و میهن اسلامى خویش در نوردیده و حکایت ماندگار شهیدانی است که با خون و جانشان سطر سطر تاریخ این مرز و بوم اسلامى را نگاشته‌اند.
رزمندگان اسلام طی هشت سال تمام هستی خود را در راه دفاع از ارزش‌های اسلامی، عزت، شرف و موجودیت میهن عزیزمان در طبق اخلاص گذاشتند و در سایه رهبری مدبرانه بنیانگذار جمهوری اسلامی امام عظیم‌الشأن (ره) حماسه‌ای ماندگار را خلق کردند که جهانیان را به تحیر و تحسین واداشت.
در زمان حاضر، نشر و ترویج ارزش های دفاع مقدس از مهمترین ضروریات جامعه در مقابله با جنگ نرم دشمن به شمار می رود و باید به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود تا فرهنگ ایثار و شهادت بیش از گذشته در بین نسل امروز نهادینه شود.
اینجانب فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است را به ساحت مقدس حضرت بقیهالله الأعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و ملت ایران بویژه مردم ولایتمدار شهرستان کوه چنار تبریک عرض می نمایم .


فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار

سرهنگ لطف الله محمدی


هفته دفاع مقدس گرامی باد
دفاع مقدس، نام آشناترین واژه در قاموس حماسه های عزت آفرین ایران است که خاطرات دلاوری های آن، در تاریخ شکوهمند این دیار به یادگار خواهد ماند.

زیباترین فصل این فرهنگ، خالقان این حماسه عظیم اند که با صلابت اراده و نور ایمان، رهنورد راه مقدّسی شدند که پاداش آن، جاودانگی و بقا بود.

تلاشی که امروز کادر درمانی و پرستاری بیمارستان‌ها در مراقبت از بیماران مبتلا به «کرونا» می‌کنند، تکرار جلوه‌های ایثار و فداکاری است که سالیان قبل در دوران ۸ سال دفاع مقدس دیده‌ایم.
روابط عمومی بیمارستان شهید فرج اله رضازاده قائمیه

  • نویسنده : محمد دهداری