خطیب جمعه کوه‌چنار گفت: به کارگیری مدیران فساد ستیز، باید در سراسر کشور و در تمامی سطوح گسترش پیدا کند.

خطیب جمعه کوه‌چنار گفت: به کارگیری مدیران فساد ستیز، باید در سراسر کشور و در تمامی سطوح گسترش پیدا کند.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین به نقل از روابط عمومی ستاد نمازجمعه شهرستان کوه چنار، حجت‌الاسلام والمسلمین شهیم، در خطبه های امروز با اشاره به گامهای دولت سیزدهم برای تقویت اعتماد عمومی مردم بیان داشت؛ از مهمترین اولویتهای دولت، گسترش و تعمیق عدالت در ابعاد مختلف، اصلاح قوانین فسادزا، اجرای بی کم و کاست قوانین ضد فساد، برخورد قاطع با مدیران فاسد، استفاده از مدیران ضد فساد که باید در سراسر کشور و در تمامی سطوح گسترش پیدا کند.

امام جمعه کوه‌چنار با تذکر به منتخبین مردم در شوراها، دهیاری‌ها و دیگر افرادی که به تازگی مسئولیت پذیرفته اند گفت؛ وعده و وعیدهایی ها را زیاد شنیده ایم، اگر می‌خواهید کاری انجام دهید در میدان عمل از خود نشان دهید، مردم هوشیار هستند و کارها را به خوبی رصد میکنند، تخریب ماقبل از خود، جز وقت تلف کردن چیزی عاید مردم نمیشود.

وی تصریح نمود؛ جدی گرفتن نظارت مردم یا همان مردمی شدن نظارت، گشت ارشاد مدیران، اصل بی بدیل امر به معروف و نهی از منکر مسئولین باید تقویت بشود و مهمترین رکن علاج فساد، نظارت مردمی است.


حجت الاسلام و المسلمین شهیم واردات واکسن کرونا را یکی از بهترین فوریتهای خدمت دولت سیزدهم نامید و تاکید کرد؛ یک سال کشور گرفتار fatf بود و دنبال این بودیم که نمی‌شود واکسن وارد کرد اما به لطف و همت دولت سیزدهم الان شاهد واردات و تولید واکسن در سطح وسیع در کشور هستیم.


وی در ادامه به نکاتی در خصوص گرانی، وضعیت سرسام آور اجاره و قیمت مسکن، حوزه بورس که خیلی ها متضرر شدند پرداخت و تاکید نمود که باید در راس اولویتهای دولت باشد.


خطیب جمعه کوه‌چنار با اشاره به سفر مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران گفت؛ اینها به دنبال ورود به عرصه التهاب هستند و آژانس باید بداند صدور هر گونه قطعنامه علیه جمهوری اسلامی ایران می‌تواند روند مذاکرات را مختل کند.


وی همچنین، اهداف سفر الکاظمی به کشور، عضویت مهم ایران در سازمان شانگهای و پیام تبریک رهبر معظم انقلاب اسلامی به ناوگروه دریایی ارتش را از مهمترین خبرهای هفته گذشته بیان نمود.