آیین  تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین لشکری و کشوری و با رعایت ملاحظات بهداشتی در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد

آیین  تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی سپاه با حضور حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه، دریادار پاسدار علیرضا تنگسیری فرمانده نیروی دریایی سپاه و جمعی از فرماندهان و مسئولین لشکری و کشوری و با رعایت ملاحظات بهداشتی در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ در این مراسم با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت الاسلام عبدالحمید رئیسی بعنوان مسئول نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی  سپاه منصوب و از زحمات و تلاش های حجت الاسلام و المسلمین عبدالنبی صداقت در مدت ۱۰ ساله خدمت  تقدیر شد.

حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی در این مراسم  فلسفه وجودی نمایندگی ولی فقیه در سپاه را  معنویت افزایی توصیف و تصریح کرد: با توجه به بر دوش داشتن این رسالت خطیر لازم است هر چه داریم  در طبق اخلاص گذاریم و در  مسیر نورانی امام و شهدا گام برداریم .

وی با اشاره به ایام حزن و اسارت آل الله،  پاسداران نیروی دریایی سپاه را از برجسته ترین مصادیق  جبهه حسینی در زمان حاضر نام برد و گفت: در فرهنگ پاسداری ما می گوییم سر می دهیم که اسلام سر ندهد.

حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی، از این اسطوره مقاومت و ولایت پذیری به عنوان الگویی الهام بخش و احیاگر نام برد و با اشاره به نقش آفرینی های مهم و تعیین کننده نیروی دریایی سپاه گفت: نیروی دریایی سپاه در ماموریت های بزرگ و تاثیر گذار نقش بسیار موثری دارد. هم ولی و مولایمان از نیروی دریایی ابراز رضایت دارند و هم فرمانده محترم کل سپاه به نیروی دریایی نگاه ویژه ای دارند.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با قدردانی از تلاش ها و زحمات  حجت الاسلام والمسلمین عبدالنبی صداقت ، برای حجت الاسلام والمسلمین عبدالحمید رئیسی بعنوان مسئول جدید نمایندگی ولی فقیه در نیروی دریایی  سپاه آرزوی توفیق کرد.

این مراسم با حضور فرماندهان مناطق دریایی و رده های مستقر در بندرعباس  و مسئولین سازمان عقیدتی سیاسی نیروی انتظامی و ارتش  برگزار شد و فرماندهان رده ها و مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه  ندسا از طریق ارتباط تصویری در این مراسم حضور داشتند.

  • نویسنده : محمد دهداری