سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوه چنار به مناسبت فرا رسیدن دهم تیرماه، روز ملی صنعت و معدن در پیامی به صنعتگران، معدن کاران و تمامی تولید کنندگان تبریک گفتند.

متن پیام بدین شرح می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
فرا رسیدن دهم تیرماه روز ملی صنعت و معدن فرصت مغتنمی است که میطلبد با همت و تلاش برای رونق تولید و اجرای منویات و آینده نگری از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌ زدایی‌ها متناسب با شعار انقلابی جهش تولید با حمایت همه‌جانبه و رفع موانع کاملاً محقق شود و با این هدف گام برداریم.

صنعتگران و معدن کاران با اراده پولادین و روحیه تحسین برانگیز خود در جهت پیشرفت و آبادانی کشور از هیچ کوششی فروگذار نخواهند بود و لازم است پیشگامان عرصه تولید و همه کسانی که برای سر بلندی کشور عزیزمان تلاش میکنند مورد تکریم و تجلیل واقع شوند.تلاش های بی وقفه آنها ستودنی ست.

رونق و شکوفایی هر سرزمین و کشوری مرهون مدیریت، خلاقیت، و پشتکار افراد کار آفرین و خلاق است که تعالی و پیشرفت را وجهه همت خویش قرار داده اند.

لذا اینجانب بر خود لازم میدانم ضمن تبریک و تهنیت این روز خدمت تمامی فعالان اقتصادی، تولید کنندگان عرصه صنعت و معدن و جامعه خدوم کارگران در سطح ملی و شهرستان کوه چنار در راستای شعار انقلابی جهش تولید فعالیت انجام گیرد و جریان تسهیل ساز توسعه و توانمندی و اوج کار آمدی با اتکا به خلاقیت و هوشمندی بی نظیر ارتقای سطح فنی و تکنیکی امکان اشتغال زایی را مد نظر داشته باشیم.

مشفقانه به خود می بالیم که مردمانی دلیر و سخت کوش دست همت به یکدیگر داده و مجاهدانه در راه صیانت از پویندگی اقتصاد این مرز و بوم مساعی می ورزند.

امیدوارم در سایه تلاش و خود باوری، شاهد توسعه پایدار و روز افزون بخش معدنی و صنایع معدنی کشور و شهرستان مان باشیم.

ابراهیم موسوی
سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوه چنار