ارجاع ۴ پرونده تخلف گرانفروشی واحدهای صنفی پوشاک فروشان و خرازان به تعزیرات حکومتی شهرستان

پرونده ۴ واحد صنفی گران‌فروشی پوشاک فروشان و خرازان به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع شد.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره صمت، “سرپرست اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوه چنار ابراهیم موسوی” اظهار داشت: گزارش های متعددی مبنی بر گران‌فروشی واحدهای صنفی پوشاک فروشان و خرازان دریافت کرده بودیم که امروز چهارشنبه ۹ تیر ۱۴۰۰ به منظور بررسی و رصد موضوع به همراه “ریاست محترم اداره تعزیرات شهرستان های کازرون و کوه چنار جعفر پویان نژاد” از واحد‌های مورد نظر بازدید بعمل آمد.

باز خورد این بازدید: پرونده ۴ واحد صنفی گران‌فروشی پوشاک فروشان و خرازان به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارجاع و تذکراتی جهت رعایت پروتکل های بهداشتی داده شد.

موسوی با بیان اینکه طی چند روز اخیر و در راستای اجرای طرح نظارتی بازدید از واحد‌های صنفی در سطح شهر ستان بازرسی انجام شده است گفت: تخلفات واحد‌های صنفی به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی خاطر نشان کرد: جهت جلوگیری از تخلفات و کنترل قیمت ها به صورت مستمر بازرسی و به شکایت و گزارشات رسیدگی خواهد شد

سرپرست اداره صنعت معدن و تجارت تصریح کرد: نظارتها و بازرسی بصورت مستمر و سرزده ادامه خواهد داشت و در راستای بهبود فرایند خدمت رسانی از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه تخلف، کم فروشی، گران فروشی، عدم رعایت دستور العملهای ستاد مقابله با کرونا توسط متصدیان واحد‌های صنفی و تسریع در رسیدگی به تخلفات به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان کوه چنار نرسیده به پمپ بنزین روبروی اداره گاز مراجعه و یا با شماره
☎️۰۷۱۴۲۴۱۳۹۹۴
و سامانه ۱۲۴
گزارش دهند.