سید محمدعلی شهیم امام جمعه کوه‌چنار در خطبه امروز نماز جمعه که در مصلی نماز جمعه قائمیه برگزار شد با گرامیداشت سالروز رحلت امام(ره)، قیام ۱۵ خرداد و شهادت امام صادق(ع) اظهار داشت : امنیت و آرامش با ثبات کنونی در کشور به برکت خون پاک شهدا است. ایشان با بیان اینکه طی سالیان گذشته […]

سید محمدعلی شهیم امام جمعه کوه‌چنار در خطبه امروز نماز جمعه که در مصلی نماز جمعه قائمیه برگزار شد با گرامیداشت سالروز رحلت امام(ره)، قیام ۱۵ خرداد و شهادت امام صادق(ع) اظهار داشت : امنیت و آرامش با ثبات کنونی در کشور به برکت خون پاک شهدا است.

ایشان با بیان اینکه طی سالیان گذشته شاهد فتنه‌های زیادی بوده ایم گفتند: در دو قرن گذشته سابقه نداشته علیه نظامی اینقدر برنامه و توطئه بچینند.

خطیب جمعه کوه‌چنار در ادامه با بیان اینکه دشمنان با اختلاف افکنی سعی در ضربه زدن به نظام هستند تصریح کرد: دشمنان امروز نیز به دنبال فتنه‌های جدید هستند.

حجت الاسلام شهیم با بیان اینکه دشمنان سعی در ناامید کردن مردم از انتخابات دارند اظهارداشت: دشمنان ما با همه توان به میدان آمدند تا حضور مردم را در انتخابات کمرنگ نشان دهند و در این مسیر از هیچ گونه اقدامی کوتاهی نمی‌کنند.

خطیب جمعه کوه‌چنار در ادامه گفتند : امروز باید مرد میدان را تشخیص داد و انتخابات آگاهانه و درست می‌تواند بخش زیادی از مشکلات را برطرف کرده و کشور را در مسیر پیشرفت و آبادانی به جلو ببرد.

ایشان با هشدار به یاوه‌گویان صحنه انتخابات گفتند: دشمن بداند مردم دیگر نمی‌گذارند صحنه انتخابات به تشنج کشیده شود و خدشه‌ای به آن وارد شود.

حجت الاسلام شهیم از کاندیداها خواستند از وعده های توخالی به مردم بپرهیزند چرا که مردم با دقت حرکات، وعده ها و شعارهای کاندیداها را رصد می‌کنند.

امام جمعه کوه‌چنار با تاکید براینکه اگر می توانید کاری‌انجام دهید با برنامه بیایید چون امروز ایستادن در مقابل دشمن باید با برنامه باشد افزود: با یک دقت مضاعف نیروهای مومن و پای کار و با برنامه را با انتخاب درست سرکار بیاورید.