فرماندار کوه‌چنار به همراه مسئول دفتر نماینده، معاون فرمانداری، بخشداران، سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان و مسئول جهاد کشاورزی نودان از روند بهسازی و مرمت جاده بین باغات در دوسیران بازدید کردند. به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ عملیات اجرایی پروژه مرمت و بهسازی جاده بین باغات دوسیران با اعتباری بالغ بر ۲۶۵ میلیون ریال […]

فرماندار کوه‌چنار به همراه مسئول دفتر نماینده، معاون فرمانداری، بخشداران، سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان و مسئول جهاد کشاورزی نودان از روند بهسازی و مرمت جاده بین باغات در دوسیران بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ عملیات اجرایی پروژه مرمت و بهسازی جاده بین باغات دوسیران با اعتباری بالغ بر ۲۶۵ میلیون ریال و همچنین مقداری از خودیاری مردم انجام می‌گیرد.

سهولت در حمل و نقل ماشین آلات، ادوات کشاورزی و جابجایی نهاده ها، ایاب و ذهاب آسان کشاورزان به باغات انجیر و دسترسی راحت تر به جاده های اصلی از اهداف اجرای طرح مرمت و بهسازی جاده بین باغات است.

جاده بین باغات از زیرساخت‌ها محسوب می‌شود در سهولت اجرای مراحل کاشت، داشت و برداشت موثر بوده و هزینه‌ها را کاهش می‌دهد.

بهسازی جاده بین باغات در مناطق صعب العبور و کوهستانی از مطالبات همیشگی باغداران و دغدغه مسئولین در شهرستان کوه‌چنار بوده است.