به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین، اولین جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بخش کوهمره نودان در کتابخانه حضرت مهدی (عج) شهر نودان برگزار گردید. در این جلسه حجت الاسلام شفیعی در مورد دو تفکر اداره کشور یعنی “تفکر مستقل و ما می توانیم” و “تفکر وابسته و غرب گرا” به سخنرانی پرداختند و در […]

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین، اولین جلسه شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی بخش کوهمره نودان در کتابخانه حضرت مهدی (عج) شهر نودان برگزار گردید.

در این جلسه حجت الاسلام شفیعی در مورد دو تفکر اداره کشور یعنی “تفکر مستقل و ما می توانیم” و “تفکر وابسته و غرب گرا” به سخنرانی پرداختند و در بین نامزدهای ریاست جمهوری، آیت الله رئیسی را نزدیک ترین فرد به تفکر انقلابی و ما می توانیم دانستند.

در ادامه جلسه با توافق حضار ۹ نفر برای هیئت موسس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در بخش کوهمره نودان انتخاب گردیدند و سپس با گفتگو و توافق بین اعضای هیئت موسس، نوید عباسی به عنوان رئیس شورای ائتلاف، محمد علی کریمی به عنوان نائب رئیس و علی دهداری به عنوان دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در بخش کوهمره نودان معرفی گردیدند.