فرمانده سپاه کوه چنار در جمع بسیجیان مردم روستای الیاس آباد : شرکت مردم در انتخابات تکلیف، و دشمن در تلاش است که ما در انتخابات شرکت نکنیم. به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین سرهنگ پاسدار علی امیری گفت : در فتح خرمشهر صدام رسماً اعلام کرد ؛ صدای شکستن استخوان ارتش عراق را شنیدم، […]

فرمانده سپاه کوه چنار در جمع بسیجیان مردم روستای الیاس آباد : شرکت مردم در انتخابات تکلیف، و دشمن در تلاش است که ما در انتخابات شرکت نکنیم.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین سرهنگ پاسدار علی امیری گفت : در فتح خرمشهر صدام رسماً اعلام کرد ؛ صدای شکستن استخوان ارتش عراق را شنیدم، دنیا تازه اینجا ایران را شناخت و ما را باور کرد.

امیری افزود : دشمن همان دشمن هست و لحظه ای ما را رها نخواهد کرد ما خرمشهر ها را در پیش داریم و باید حواسمان باشد این خرمشهر ها را از ما نگیرند ، یکی از خرمشهر های که در پیش داریم همین ۲۸ خرداد ماه هست ، امتحان بزرگی که سر راه من و شما قرار دارد و تکلیف بزرگی است که باید به آن عمل کنیم.

فرمانده سپاه ناحیه کوه چنار گفت : شهدا ، جانبازان ، ایثارگران و رزمندگان ، آن انسان های بزرگ آن روزها رفتند و با توکل به خدا و تبعیت از ولایت ، آن ناشدنی ها را شدنی کردند مرد میدان و عمل بودند و اهل شعار و حرف نبودند.

امیری گفت : امروز دشمن همه تلاش خود را می کند و با بی تدبیری از درون دارد کاری میکند که مردم دلسرد بشوند و پشت کنند به انقلاب ، انقلابی که این همه هزینه برایش داده اند که تقریبا توانسته اند روی ذهن ها هم اثراتی بگذارند.

سرهنگ امیری افزود : آمدن پای صندوق رای و رای دادن یک تکلیف الهی هست ما باید احساس مسئولیت داشته باشیم و دست در دست همه به پای صندوق های رای برویم تا دشمنان احساس ناامنی کنند ، آنها ها روی ذهن های ما کار میکنند اما ما نباید فریب بخوریم و حضور پر شعوری در انتخابات داشته باشیم.

خبرنگار و عکاس : حسین (مهدی) رئیسی