طی حکمی از سوی حسین شفاهی ، رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان کوه چنار ، بهرام بحرانی زاده به عنوان معاونت مالی و پشتیبانی ستاد نماز جمعه شهرستان کوه چنار منصوب گردید. متن کامل این حکم به شرح زیر است: برادر گرامیجناب آقای بهرام بحرانی زاده با سلامنظر به مراتب تعهد ، شایستگی و تجارب […]

طی حکمی از سوی حسین شفاهی ، رئیس ستاد نماز جمعه شهرستان کوه چنار ، بهرام بحرانی زاده به عنوان معاونت مالی و پشتیبانی ستاد نماز جمعه شهرستان کوه چنار منصوب گردید.

متن کامل این حکم به شرح زیر است:

برادر گرامی
جناب آقای بهرام بحرانی زاده

با سلام
نظر به مراتب تعهد ، شایستگی و تجارب ارزشمند جناب عالی، به موجب این حکم به سمت « معاون مالی و پشتیبانی » ستاد نماز جمعه شهرستان کوه چنار منصوب می‌شوید.

در سالی که از سوی مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نام‌گذاری شده ، منابع و مدیریت بهینه‌ آن نقشی مهم و تعیین کننده در اجرا و اثر بخشی برنامه‌هاخواهد داشت.

ان شا الله با توکل بر خداوند متعال و پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری(مدظله العالی ) و امام جمعه جلیل القدر شهرستان حجت الاسلام و المسلمین حاج سیدمحمد علی شهیم (زیده عزه العالی) و با بهره گیری از ظرفیت های نیروی انسانی متعهد و متخصص نسبت به انجام ماموریت سازمانی اقدام شود.

امید است با توکل به خداوند متعال، رعایت تقوا و درایت کامل نسبت به مسئولیت مهمی که بر عهده جنابعالی واگذار می گردد موفق باشید.

حسین شفاهی
رئیس ستادنماز جمعه شهرستان کوه چنار