فرمانده انتظامی “کوه‌چنار” از دستگیری عامل تیراندازی و شرارت در محور کازرون-شیراز خبر داد. سرهنگ “لطف الله محمدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح در یکی از روستاهای این شهرستان و متواری شدن ضارب، موضوع […]

فرمانده انتظامی “کوه‌چنار” از دستگیری عامل تیراندازی و شرارت در محور کازرون-شیراز خبر داد.

سرهنگ “لطف الله محمدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تیراندازی منجر به جرح در یکی از روستاهای این شهرستان و متواری شدن ضارب، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
وی با بیان اینکه با اقدامات فنی و تحقیقات گسترده مخفیگاه عامل تیراندازی در کوه‌های محور شیراز-کازرون شناسایی شد، گفت: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضائی به محل مورد نظر اعزام و در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی “کوه‌چنار” خاطر نشان کرد: این شرور سوابقی همچون درگیری، تیرانداری و حمل سلاح را در پرونده خود داشت که پلیس با دستگیری این متهم به شرارت‌های وی پایان داد .
سرهنگ “محمدی” با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، گفت: پلیس به هیچ وجه اجازه قدرت نمایی به افراد شروری که قصد بر هم زدن نظم و امنیت شهروندان دارند را نخواهد داد و با هرگونه اقدامی که امنیت عمومی را به مخاطره بیندازد با قاطعیت و بدون اغماض برخورد خواهد کرد .