به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با حضور ریاست ، مدیریت و تعدادی از پرسنل با اهدای شاخه گلی از مسئول روابط عمومی بیمارستان قائمیه تقدیر شد. به گزارش نودان آنلاین؛ به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با حضور ریاست ، مدیریت و تعدادی از پرسنل با اهدای شاخه […]

به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با حضور ریاست ، مدیریت و تعدادی از پرسنل با اهدای شاخه گلی از مسئول روابط عمومی بیمارستان قائمیه تقدیر شد.

به گزارش نودان آنلاین؛ به مناسبت گرامیداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با حضور ریاست ، مدیریت و تعدادی از پرسنل با اهدای شاخه گلی از مسئول روابط عمومی بیمارستان قائمیه تقدیر شد.

“صادق ساسانی پور” رئیس بیمارستان قائمیه ضمن تبریک این روز گفت: طبق فرموده مقام معظم رهبری (مدظله العالی) روابط عمومی ها می توانند فعالیت نهادها را ارزیابی و منعکس کنند و مشخص کننده روش ها و نقص های دستگاه مربوط خود باشند.

نامگذاری ۲۷ اردیبهشت ماه به نام روز ارتباطات و روابط عمومی در تقویم ایران اسلامی گویای اهمیت و جایگاه والای روابط عمومی است.

بدون تردید در عرصه سلامت روابط عمومی ها به سبب ارتباط دو سویه ای که با مردم و خادمین عرصه بهداشت و درمان دارند و همچنین فعالیت هایی که با محوریت آگاهی بخشی و ارتقاء سواد سلامت جامعه انجام می دهند نقش اساسی در پیشبرد اهداف عالیه نظام سلامت ایفا می کنند.