به گزارش نودان آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمارستان قائمیه به نقل از “صادق ساسانی پور” به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مامایی ، در مراسمی که در بخش زایشگاه بیمارستان قائمیه برگزار گردید ریاست ، مدیریت و مسئولین بیمارستان ضمن عرض تبریک این روز، از زحمات دلسوزانه و ارزشمند کادر مامایی بیمارستان که موجب […]

به گزارش نودان آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمارستان قائمیه به نقل از “صادق ساسانی پور” به مناسبت گرامیداشت روز جهانی مامایی ، در مراسمی که در بخش زایشگاه بیمارستان قائمیه برگزار گردید ریاست ، مدیریت و مسئولین بیمارستان ضمن عرض تبریک این روز، از زحمات دلسوزانه و ارزشمند کادر مامایی بیمارستان که موجب رضایت مندی بیماران ، گیرندگان خدمت و ارباب رجوع گردیده است قدردانی نمودند.

“صادق ساسانی پور” رئیس بیمارستان قائمیه در این آیین گفت: روز جهانی ماما فرصتی است تا از یکی از سخت کوش ترین اعضای خانواده بزرگ نظام سلامت تجلیل نمود، عزیزانی که ثمره تلاش آنها نوید بخش حیات، نشاط و سلامتی برای خانواده ها بوده است. بی تردید جامعه خدوم مامایی با ارائه صحیح مراقبت‌های مامایی و تلاش مداوم در بهبود آن نقش بالقوه‌ای در کاهش مرگ و میر مادران و نوزادان دارند و به حق می‌توان از آنها بعنوان حامیان دلسوز سلامت زنان، نوزادان و خانواده‌ها یاد کرد.

در حاشیه مراسم، کادر مامائی و تعدادی از مسئولین بیمارستان با تقدیم هدیه از “رویا کاظمی” مسئول بخش زایشگاه تجلیل نمودند. در این مراسم بعد از سخنرانی فرماندار، امام جمعه شهرستان و مسئولین بیمارستان، به مناسبت روز جهانی بهداشت دست از چهارده نفر از پرسنل نمونه در زمینه بهداشت دست با اهدای یک عدد اسپری الکل و شاخه گلی تقدیر شد.