فرمانده انتظامی “کوه‌چنار” گفت: نیروی انتظامی و سپاه مکمل یکدیگر در ارتقاء امنیت اجتماعی هستند . به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نودان آنلاین ، سرهنگ دوم “لطف الله محمدی” در جلسه ای که با حضور سرهنگ پاسدار “امیری” فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران در ستاد فرماندهی برگزار شد، گفت: سپاه و ناجا به عنوان […]

فرمانده انتظامی “کوه‌چنار” گفت: نیروی انتظامی و سپاه مکمل یکدیگر در ارتقاء امنیت اجتماعی هستند .

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری نودان آنلاین ، سرهنگ دوم “لطف الله محمدی” در جلسه ای که با حضور سرهنگ پاسدار “امیری” فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران در ستاد فرماندهی برگزار شد، گفت: سپاه و ناجا به عنوان دو نیروی محافظت کننده از نظام و دستاورد‌های انقلاب تا پای جان ایستاده اند.
وی بیان داشت: دستگاه های امنیتی تلاش و جدیت روز افزونی در برقراری احساس امنیت و آرامش در شهرستان دارند و در این راستا نیز از توان و ظرفیت همه دستگاه ها و مردم استفاده می کنند.
فرمانده انتظامی “کوه‌چنار” تصریح کرد: نیروی انتظامی و سپاه دو نهاد خدمتگذار مردم و مکمل یکدیگر هستند و به واسطه همین هماهنگی‌ها می‌توان از آسیب‌های اجتماعی در جامعه جلوگیری کرد.
سرهنگ “محمدی” افزود : سپاه به عنوان نیرویی افتخار آفرین در سرتاسر میهن اسلامی است و تلاش‌های آنان در پاسداری از ارزش های اسلامی، با ارزش و قابل تحسین است.
در ادامه سرهنگ پاسدار “علی امیری” فرمانده نیروی مقاومت بسیج سپاه پاسداران شهرستان کوه چنار ضمن تقدیر از فرماندهی و کارکنان انتظامی این شهرستان در برقراری امنیت مطلوب، بیان داشت : اقتدار، منزلت، امنیت، ایمنی، عدالت و نظم و قانون در جامعه مرهون تلاش‌های شبانه روزی دستگاه‌های امنیتی است و ما شاهد ارائه یک تصویر شایسته از نیروهای نظامی و انتظامی در نظام مقدس جمهوری اسلامی هستیم و همه مردم گواه تلاش و فداکاری های شایسته دستگاه های امنیتی و دعاگوی این نیروهای خدوم هستند.