خیاط شهردار نودان در مصاحبه با پایگاه خبری نودان آنلاین خبر از اقدام شایسته یک کار آفرین نودانی نسبت به احداث یک گلخانه صنعتی در شهر نودان دادند. شهردار نودان در گفتگو با پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ اظهار داشت: این گلخانه که با تلاش کار آفرین نودانی محمود سلطانی و با حمایت بنیاد برکت […]

خیاط شهردار نودان در مصاحبه با پایگاه خبری نودان آنلاین خبر از اقدام شایسته یک کار آفرین نودانی نسبت به احداث یک گلخانه صنعتی در شهر نودان دادند.

شهردار نودان در گفتگو با پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ اظهار داشت: این گلخانه که با تلاش کار آفرین نودانی محمود سلطانی و با حمایت بنیاد برکت و با اسکلت بنایی ، دارای چهار سوله ۱۰۰ متر مربعی و در پنج طبقه و طرح هیدروپونیک در دست احداث میباشد که هر صد متر مربع چیزی معادل حدود یک هکتار کشت میباشد و در مجموع معادل ۴ هکتار زمین کشاورزی است، همچنین برای ۱۰ نفر اشتغال مستقیم ایجاد می‌نماید.

شهردار نودان ضمن حمایت و تقدیر از این کار آفرین نودانی از دیگر همشهریان و سرمایه داران دعوت کرد با عنایت به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر سال تولید ، مانع زدایی ها و پشتیبانی‌های نسبت به طرحهای اشتغال زا که موجب شکوفایی تولید و ایجاد اشتغال است اقدام نمایند، شهرداری و شورای اسلامی شهر نودان هم بر اساس تاکید مقام معظم رهبری از این طرحهای اشتغال زا و تولیدی در شهر نودان حمایت قاطع خواهند کرد.

این گلخانه یکی از طرحهای بزرگ شهرستان کوه چنار در شهر نودان است و تولید زعفران ، قارچ و محصولات مرغوب دیگر در برنامه تولید این کارآفرین جوان نودانی است.

پیرو جلسه کار گروه اشتغال بنیاد برکت در شهرداری نودان ، روز چهارشنبه مورخه ۸ اردیبهشت مهندس فرهنگی مسئول جهاد کشاورزی بخش کوهمره نودان و یونس دهداری نماینده بنیاد برکت شهرستان کوه چنار و کازرون از این گلخانه در دست ساخت بازدید نمودند.