خیاط شهردار نودان در مصاحبه با پایگاه خبری نودان آنلاین اعلام کرد با توجه به وضعیت قرمز کرونا و افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان کوه چنار ، مهندس نوذری وزیر اسبق نفت جمهوری اسلامی ایران تعداد پنجاه هزار عدد ماسک سه لایه بهداشتی نانو به شهرستان کوه چنار اختصاص و اهدا نمودند. […]

خیاط شهردار نودان در مصاحبه با پایگاه خبری نودان آنلاین اعلام کرد با توجه به وضعیت قرمز کرونا و افزایش تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در شهرستان کوه چنار ، مهندس نوذری وزیر اسبق نفت جمهوری اسلامی ایران تعداد پنجاه هزار عدد ماسک سه لایه بهداشتی نانو به شهرستان کوه چنار اختصاص و اهدا نمودند.

خیاط دبیر توزیع ، اظهار داشت: این ماسکهای بهداشتی در اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در شهرستان کوه چنار و کادر درمانی بیمارستان شهید فرج الله رضازاده و مجموعه شبکه بهداشت و درمان و خانه های بهداشت و مبتلایان به ویروس کرونا که در قرنطینه خانگی هستند و یا در بیمارستان بستری و در حال بهبودی هستند اختصاص می یابد.

خیاط ضمن تقدیر از مهندس نوذری ، اقدمات دلسوزانه ایشان نسبت به شهرستان کوه چنار و شهرستان کازرون در ارسال بسته های معیشتی و ماسکهای بهداشتی را ستودند.