به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمارستان قائمیه به نقل از “صادق ساسانی پور”، امام جمعه شهرستان کوه چنار به همراه مسئول حوزه علمیه شهرستان و مسئول دفتر امام جمعه در سومین روز از هفته سلامت با شعار “آموزه های دینی و پیوند نهادهای مذهبی و نظام سلامت” از بیمارستان […]

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین به نقل از روابط عمومی بیمارستان قائمیه به نقل از “صادق ساسانی پور”، امام جمعه شهرستان کوه چنار به همراه مسئول حوزه علمیه شهرستان و مسئول دفتر امام جمعه در سومین روز از هفته سلامت با شعار “آموزه های دینی و پیوند نهادهای مذهبی و نظام سلامت” از بیمارستان قائمیه بازدید کردند.

ایشان با سرکشی از بخش های این مرکز از نزدیک هفته سلامت را به کارمندان درمانی تبریک وتهنیت عرض نمودند و فرمودند که برای کمبودهای این مرکز هر کمکی از ایشان درخواست شود با کمال میل پیگیری خواهند کرد.

در این دیدار “صادق ساسانی پور” رئیس بیمارستان قائمیه ، گزارش عملکرد دو سال و سه ماهی که از افتتاح این مرکز میگذرد را به ایشان دادند که امام جمعه محترم از روند پیشرفت اعلام رضایت کردند.

در ادامه بازدیدکنندگان از تلاشها وخدمت رسانی پزشکان ، پرستاران، کادر درمانی و مجموعه مدیریت بیمارستان که در مواجهه و مبارزه با ویروس منحوس کرونا مجاهدانه وایثارگرانه در حال خدمت رسانی هستند، صمیمانه قدردانی کردند.