فرمانده انتظامی کوه چنار نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در فروردین ماه سال جاری را تشریح کرد. به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ، سرهنگ “لطف الله محمدی” در گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف نا امن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان، توسط یگان […]

فرمانده انتظامی کوه چنار نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در فروردین ماه سال جاری را تشریح کرد.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ، سرهنگ “لطف الله محمدی” در گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف نا امن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان، توسط یگان های انتظامی شهرستان کوه چنار در فروردین ماه اجرایی شد.
وی با بیان اینکه در اجرای این طرح، ۴کیلو و ۵۰۰ گرم انواع مواد مخدر کشف و ۲۰ خرده فروش و معتاد نیز دستگیر شدند، گفت: دستگیری ۶۲ متهم تحت تعقیب،شناسایی و دستگیری ۳ قاتل و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال از دیگر نتایج اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی بود.
فرمانده انتظامی شهرستان کوه چنار با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: مشارکت شهروندان در ایجاد امنیت پایدار بسیار حائز اهمیت است.
سرهنگ محمدی در پایان هدف از اجرای این طرح ها را افزایش احساس امنیت در بین شهروندان عنوان کرد و از شهروندان خواست با پلیس همکاری های لازم را داشته باشند.