بی شک همه ما بر این باوریم که سلامت از شاخص ترین نعمت هایی است که خداوند سبحان بر بندگانش ارزانی داشته است. از درون جامعه ای سالم و تندرست است که نبوغ، رشد، پویایی و بالندگی فوران می کند. به جرات می توان گفت یکی از بهترین شکرگزاری ها به درگاه خداوند، تلاش برای […]

بی شک همه ما بر این باوریم که سلامت از شاخص ترین نعمت هایی است که خداوند سبحان بر بندگانش ارزانی داشته است. از درون جامعه ای سالم و تندرست است که نبوغ، رشد، پویایی و بالندگی فوران می کند.

به جرات می توان گفت یکی از بهترین شکرگزاری ها به درگاه خداوند، تلاش برای پاسداری و ارتقای سلامت در جامعه است. پس بر ماست تا خداوند را شاکر و سپاسگزار باشیم که صیانت و افزایش آگاهی در راستای دستیابی آحاد جامعه به این هدیه الهی را بر دوش ما نهاده است.

اینجانب ضمن ارج نهادن و قدردانی از تلاش های ارزنده همه دست اندرکاران بخش سلامت کشور، به خصوص پزشکان، پرستاران، مراقبین سلامت، کارشناسان بهداشتی و تمامی پرسنل شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کوه چنار، آغاز هفته سلامت را تبریک عرض نموده و از خداوند متعال سلامتی، سعادت، سربلندی، بهروزی و توفیق روزافزون یکایک شما عزیزان را مسئلت می نمایم.

شریف زاده

سرپرست شبکه بهداشت ودرمان شهرستان کوه چنار