فرمانده انتظامی “کوه چنار” گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان، قاتلی که به خاطر اختلاف خانوادگی با ضربات چاقو برادر ۴۹ ساله خود را به قتل رسانده بود خود را به پلیس معرفی کرد. سرهنگ دوم “لطف‌اله محمدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری خانوادگی […]

فرمانده انتظامی “کوه چنار” گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان، قاتلی که به خاطر اختلاف خانوادگی با ضربات چاقو برادر ۴۹ ساله خود را به قتل رسانده بود خود را به پلیس معرفی کرد.

سرهنگ دوم “لطف‌اله محمدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره درگیری خانوادگی منجر به قتل در یکی از محلات شهر قائمیه، بلافاصله ماموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد فردی ۵۱ ساله به علت اختلاف خانوادگی با ضربات چاقو برادر ۴۹ ساله خود را به قتل رسانده و سریعا از محل متواری شده است.

فرمانده انتظامی “کوه چنار” عنوان داشت: با توجه به حساسیت موضوع، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت و با اقدام به موقع و هوشمندانه، گشت‌های محسوس و نامحسوس، به کارگیری شگردهای پلیسی و تعامل سازنده با خانواده آن، قاتل عرصه را بر خود تنگ دید و مجبور به معرفی خود به پلیس شد.

سرهنگ دوم “محمدی” با بیان اینکه قاتل پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد، گفت: نیروی انتطامی با افرادی که به صورت فردی و یا جمعی اقدام به شرارت و ایجاد ناامنی در جامعه کنند، با قاطعیت برخورد می‌کند.