فرمانده انتظامی “کوه‌چنار” گفت: با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان، فردی که با ترفند فروش خودرو مبلغ یک میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود دستگیر و روانه زندان شد. به گزارش پایگاه نودان آنلاین ؛ سرهنگ دوم “لطف‌الله محمدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به […]

فرمانده انتظامی “کوه‌چنار” گفت: با تلاش کاراگاهان پلیس آگاهی این شهرستان، فردی که با ترفند فروش خودرو مبلغ یک میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش پایگاه نودان آنلاین ؛ سرهنگ دوم “لطف‌الله محمدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: در پی مراجعه یکی از شهروندان به پلیس آگاهی مبنی بر اینکه در سایت دیوار با مشاهده آگهی فروش سواری ال۹۰، با مالک خودرو تماس و تقاضای واریز مبلغ یک میلیارد ریال بیعانه کرد و پس از واریز وجه دیگر پاسخگو تماس نبود که رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند با ترفندهای خاص پلیسی متهم را شناسایی و وی را در یکی از محلات این شهرستان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی “کوه‌چنار” با بیان اینکه متهم در بازجویی اولیه به کلاهبرداری یک میلیارد ریالی از شاکی اقرار کرد، گفت: این کلاهبردار حرفه‌ای پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.