خیاط شهردار نودان در مصاحبه با پایگاه خبری نودان آنلاین گفت: در روز پایانی سال با دعوت از کارگران خدماتی شهرداری نودان و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر نودان و پرسنل اداری شهرداری از زحمات کارگران شهرداری نودان تجلیل گردید. شهردار نودان در این جلسه ضمن عرض تبریک سال جدید از تلاشها و زحمات […]

خیاط شهردار نودان در مصاحبه با پایگاه خبری نودان آنلاین گفت: در روز پایانی سال با دعوت از کارگران خدماتی شهرداری نودان و با حضور اعضای شورای اسلامی شهر نودان و پرسنل اداری شهرداری از زحمات کارگران شهرداری نودان تجلیل گردید.

شهردار نودان در این جلسه ضمن عرض تبریک سال جدید از تلاشها و زحمات کارگران خدماتی شهرداری نودان و پرسنل اداری قدردانی کردند.

خیاط زیبایی و پاکیزگی و انجام به موقع امورات خدماتی شهر نودان را مدیون زحمات واحد خدمات شهری و کارگران زحمتکش شهرداری دانست ، وی صبر و استقامت کارگران دلسوز خدماتی با وجود مشکلات معیشتی و هزینه های زندگی ، نمونه بارز ایثار تلقی نمودند.

شهردار نودان رسالت شهرداری نودان علیرغم مشکلات درآمدی کار جهادی و خدمت دلسوزانه و صادقانه به مردم و نظام مقدس و تکریم ارباب رجوع و دلسوزی و احترام به کارگران خدماتی و رفع مشکلات آنها دانستند.

فریدون سیاوشی رییس شورای اسلامی شهر ، نورالدین دهداری نایب رییس ، حمید رضا افراسیابی و محمود غفاری دیگر اعضای شورای اسلامی شهر نودان از زحمات کارگران خدماتی شهرداری و پرسنل اداری شهرداری تقدیر بعمل آوردند.

در پایان با اهدا هدایا و گل از زحمات کارگران با اخلاص و پرتلاش شهرداری و پرسنل اداری و از همکاری و زحمات اعضای شورای اسلامی شهر نودان تجلیل گردید.

بسته های معیشتی اهدایی از طرف یکی از خیرین نیکوکار تقدیم کارگران خدماتی شهرداری نودان شد.

شهردار نودان از اقدام این نیکوکار ارزشمند که به درخواست خودشان اسمی از ایشان ذکر نکرد قدردانی نمودند.