به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان مراسم تودیع رییس و معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان با حضور کادر اداری این اداره برگزار گردید. در این جلسه دهقانی رییس سابق اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان ضمن تبریک آغاز سال نو و […]

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان مراسم تودیع رییس و معاونت آموزشی اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان با حضور کادر اداری این اداره برگزار گردید.

در این جلسه دهقانی رییس سابق اداره آموزش و پرورش کوهمره نودان ضمن تبریک آغاز سال نو و اعیاد مبارک ماه شعبان ، به بیان فضائل و کرامات ماه شعبان پرداخت.

وی در ادامه به ارائه ی گزارش و اقدامات انجام شده در حوزه های مختلف آموزشی ، پرورشی و عمرانی، دوران ریاست خود پرداخت و از همکاری و همراهی همه ی مسئولین شهرستان و منطقه در امور مربوط به آموزش وپرورش و همچنین تلاشهای فرهنگیان تشکر و قدردانی کرد.

در این مراسم همچنین خانم احمدی معاون آموزشی سابق اداره به بیان برخی اقدامات انجام گرفته در طی دوران معاونت خود پرداخت.

گفتنی است با بازنشستگی این دو فرهنگی فرهیخته ، در حکمی از سوی مدیر کل آموزش و پرورش فارس آقای بهرام صفرزاده معاونت پشتیبانی اداره با حفظ سمت به عنوان سرپرست آموزش و پرورش منطقه کوهمره نودان معرفی و از زحمات ” دهقانی ” رئیس پیشین این اداره تقدیر شد.