فرماندار کوه‌چنار در نشستی که با حضور معتمدان و هیئت نظارت در سالن مدرسه شهید رحمان میرزایی برگزار شد، اظهار کرد: پس از رأی‌گیری از معتمدان که پیش از این به تأیید هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان رسیده‌اند، اعضای اصلی و علی البدل انتخاب شدند. به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ علی […]

فرماندار کوه‌چنار در نشستی که با حضور معتمدان و هیئت نظارت در سالن مدرسه شهید رحمان میرزایی برگزار شد، اظهار کرد: پس از رأی‌گیری از معتمدان که پیش از این به تأیید هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان رسیده‌اند، اعضای اصلی و علی البدل انتخاب شدند.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ علی علیزاده با تأکید بر ضرورت برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم، افزود: انتخاب اعضای هیئت اجرایی از بین معتمدان شهرستان نشان از این واقعیت دارد که تمامی مراحل برگزاری انتخابات به دست مردم است و مسئولان انتخابات فراهم‌کننده زیرساخت برگزاری این رویداد مهم سیاسی هستند.

وی عنوان کرد: اجرای فرآیند انتخابات سالم و مشارکت مردم دو مقوله مهم است که باید در اجرا دقت و نظارت کامل صورت گیرد و از مردم دعوت شود تا مشارکت خوبی داشته باشند.

فرماندار شهرستان کوه‌چنار تصریح کرد: اعضایی که امروز انتخاب شدند باید هر چه بهتر به وظیفه خود عمل کنند تا اعتماد مردم به نظام بالاتر رود و مشارکت بیشتری در انتخابات داشته باشند.

علیزاده بابیان اینکه در ترکیب معتمدان پیشنهادی اقشار مختلف شهرستان مد نظر قرار گرفت و افزود: با وجود فشارها و سختی‌های اجتماعی و اقتصادی در ادوار مختلف، مردم همیشه در صحنه حاضر بودند که این امر وظیفه ما را دوچندان می‌کند.

وی افزود: با شیوع کرونا در کشور و استان ما همانند سراسر دنیا تمام امور دستخوش تغییرات و تحولاتی شدند که انتخابات نیز از آنها مستثنی نیست.

فرماندار کوه‌چنار برگزاری انتخابات سالم و صیانت از آرای مردم را از مهمترین اهداف مجریان انتخابات برشمرد و تصریح کرد: برای حضور حداکثری مردم و برگزاری انتخاباتی پر شور تلاش می‌کنیم.

بدین ترتیب آقایان بیت‌الله هوشمندی، فاضل نجفی، فریدون بشکول، فرخ بهدادی، حبیب‌اله خیراتی، حاج اله‌حسین رضایی، حاج حیدر تیموری، فرج رزمجویی و آصف رضایی به عنوان اعضای اصلی هیئت اجرایی انتخابات شهرستان کوه‌چنار انتخاب شدند.