به گزارش روابط عمومی فرمانداری ڪوه‌چنار، علی علیزاده صبح امروز در دیدار با مدیرڪل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس ضمن تقدیر از خدمات راهداری بابت هماهنگی و پیگیری امور و فعالیت‌های شبانه‌روزی و همچنین همڪاری مستمر و مداوم در بحث نگهداری و ایمن سازی راه‌ها خواستار توجه ویژه به شهرستان ڪوه‌چنار شد. فرماندار […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ڪوه‌چنار، علی علیزاده صبح امروز در دیدار با مدیرڪل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس ضمن تقدیر از خدمات راهداری بابت هماهنگی و پیگیری امور و فعالیت‌های شبانه‌روزی و همچنین همڪاری مستمر و مداوم در بحث نگهداری و ایمن سازی راه‌ها خواستار توجه ویژه به شهرستان ڪوه‌چنار شد.

فرماندار ڪوه‌چنار گزارشی از وضعیت راههای شهرستان ارائه ڪرد و خواستار توجه به راههای شهرستان به عنوان یڪی از زیرساخت های توسعه گردید.

در این دیدار پیرامون مباحث مختلف در زمینه راههای حوزه استحفاظی شهرستان ڪوه‌چنار و لزوم تسریع در تڪیمل طرح های عمرانی در دست اجراء و عملیات راهداری در شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

لڪه گیری سه بلوار ورودی شهر قائمیه، رفوژ وسط محور قائمیه تنگ ابوالحیات و محور نورآباد، مناقصه مجدد پل سه‌راهی حاجی‌آباد غوری، اجرای روڪش آسفالت روستاهایی ڪه از قبل تامین اعتبار شدن و روشنایی بلوار‌های قائمیه به سمت شیراز و نورآباد و برج نوری ورودی‌های روستاها از جمله مباحث مطرح شده در این دیدار بود ڪه مدیر ڪل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان فارس با بررسی و ارزیابی موارد مطرح شده قول پیگیری و مساعدت نسبت به رفع مشڪلات این حوزه را در شهرستان ڪوه‌چنار داد.