فرمانده انتظامی “کوه چنار” گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان، محموله قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد. به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ سرهنگ “لطف‌الله محمدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ماموران انتظامی “کوه چنار” هنگام گشت زنی در محور های مواصلاتی این شهرستان، […]

فرمانده انتظامی “کوه چنار” گفت: با تلاش مأموران انتظامی این شهرستان، محموله قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال کشف شد.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ سرهنگ “لطف‌الله محمدی” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، بیان کرد: ماموران انتظامی “کوه چنار” هنگام گشت زنی در محور های مواصلاتی این شهرستان، به یک دستگاه اتوبوس مظنون و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو، ۴۸۹ عدد انواع لامپ، ۲۴ عدد رادیو، ۱۲۰ عدد فانوس نفتی، یک دستگاه موتور خودرو زانتیا، ۳۲ عدد کمپرسور کولر، دینام و استارت پژو و تعدادی لوازم آشپزخانه از نوع قاشق، چنگال و چاقو میوه خوری قاچاق و فاقد مدارک قانونی کشف شد.

فرمانده انتظامی “کوه چنار” با اشاره به اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، خاطر نشان کرد: در این خصوص یک نفر برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.