با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ڪوه چنار از ۵۰۰۰مترمربع از اراضی ملی واقع در پلاڪ ۵۹/۱۰۱۸ و ۶۱ قطعه سه بخش هفت فارس (قائمیه) با حضور نیروهای یگان حفاظت راه و شهرسازی و همڪاری نیروی انتظامی رفع تصرف و اعاده وضع به حال سابق گردید. به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ این […]

با دستور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ڪوه چنار از ۵۰۰۰مترمربع از اراضی ملی واقع در پلاڪ ۵۹/۱۰۱۸ و ۶۱ قطعه سه بخش هفت فارس (قائمیه) با حضور نیروهای یگان حفاظت راه و شهرسازی و همڪاری نیروی انتظامی رفع تصرف و اعاده وضع به حال سابق گردید.

به گزارش پایگاه خبری نودان آنلاین ؛ این اقدام در راستای احیای حقوق عامه و حفظ حقوق بیت المال در اراضی ملی و اجرای احڪام قطعی صادره از محاڪم دادگستری صورت پذیرفت.

دادستان ڪوه چنار ضمن هشدار به همه متجاوزان و سو استفاده ڪنندگان از اراضی ملی بیان ڪرد ڪه عزم دستگاه قضا در برخود با این متخلفین ڪاملا جدی است و هیچ گونه اغماض و مسامحه ای در برخورد این افراد سودجو صورت نخواهد پذیرفت و دادگستری علیرغم هزینه هایی ڪه ممڪن است بر آن تحمیل شود برخورد با متخلفین و متجاوزین به انفال و ثروت های عمومی را در راستای اجرای مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم حوزه قضایی ڪوه چنار با عزمی راسخ تر پیگیری خواهد ڪرد.

حسن زاده عنوان ڪرد اراضی ملی در زمره انفال و متعلق به آحاد مردم و همه نسل ها است لذا باید در حفظ، احیا و توسعه آنها ڪوشید.

مدعی العموم عنوان داشت زمین خواران بدون در نظر گرفتن حق عامه مردم در بهره‌مندی از نعمت های خدادادی با هدف رسیدن به سود های ڪلان اقدام به تصرف منابع طبیعی می‌ڪنند لیڪن در صدد هستیم با همڪاری مردمی و هماهنگی با سایر ادارات متولی حراست از منابع ملی، قبل از هرگونه تعرض و دست اندازی به بیت المال از این امر پیشگیری ڪنیم.