به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ڪوه‌چنار، علی علیزاده با مهدی آزادی مدیرڪل پست استان فارس دیدار و در مورد مسائل و مشڪلات و همچنین ارتقاء پست شهرستان ڪوه‌چنار گفتگو ڪرد. فرماندار ڪوه‌چنار ضمن تقدیر از اقدامات و خدمات پست شهرستان و تمام تلاشگران این عرصه، مشڪلات موجود در پست شهرستان را مطرح و خواستار […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ڪوه‌چنار، علی علیزاده با مهدی آزادی مدیرڪل پست استان فارس دیدار و در مورد مسائل و مشڪلات و همچنین ارتقاء پست شهرستان ڪوه‌چنار گفتگو ڪرد.

فرماندار ڪوه‌چنار ضمن تقدیر از اقدامات و خدمات پست شهرستان و تمام تلاشگران این عرصه، مشڪلات موجود در پست شهرستان را مطرح و خواستار رفع مشڪلات امور پستی در شهرستان ڪوه‌چنار شد .

علیزاده بر تعامل سازنده مسئولان شهرستان با اداره پست برای حل مشڪلات مردم تاڪید ڪرد و افزود: در شرایط ڪنونی و شیوع گسترده بیماری ڪرونا و همچنین روی‌آوری مردم به خریدهای اینترنتی، فعالیت های آنلاین و پستی افزایش یافته است و روند خدمت‌رسانی در ادارات پست چندین برابر گردیده ، در این شرایط حساس پست شهرستان ڪوه‌چنار با حداقل‌ امڪانات ، اقدامات خوبی انجام داده ولی لازم است با نگاه ویژه این خدمات مطلوب‌تر شود و امیدواریم با مساعدت و همفڪری مسئولین بیش از گذشته در این مسیر با موفقیت حرڪت نماییم.

وی جایگاه پست را در شرایط ڪنونی ، یڪی از ارڪان مهم و حساس ڪشور دانست و رضایتمندی مردم برای ارائه خدمات مطلوب‌تر پست در روزهای پر استرس مواجه با ویروس ڪرونا در ڪلیه مناطق شهرستان را ارزشمند دانست .

فرماندار ڪوه‌چنار یاد آورشد : با توجه به سرعت پیشرفتهای تڪنولوژی و اوضاع ڪنونی فن آوری های جدید ، شرڪت ملی پست نیز می بایست خدمات و سرویسهای همسو با نیازهای فعلی مردم ڪوه‌چنار را ارائه نماید .

مهدی آزادی مدیرڪل پست استان نیز در این دیدار شرڪت ملی پست را یڪی از ارڪان مهم و حساس در بین دستگاه های خدماتی ڪشور دانست و گفت: پست می تواند در راستای خدمت به مردم و تعامل با ادارات و نهادها، خدمات مناسب را به مردم عزیز ڪشورمان ارائه دهد و نقش مهمی در ڪاهش تردد و هزینه ها ایفا نماید، بخصوص در شرایط ڪنونی ڪه خدمات متعددی به این شبڪه واگذار شده و این رسالت را سنگین و گسترده تر از گذشته ڪرده است.

آزادی ضمن ارائه گزارش عملڪرد پست استان، آمادگی خود را جهت هرگونه همڪاری و رفع مشڪلات در حوزه پستی شهرستان ڪوه‌چنار اعلام و اظهار امیدواری ڪرد ڪه تلاش های شبانه روزی ڪارڪنان خدوم پستی منجر به ارائه خدمات قابل قبول و در خور شأن مردم شریف شهرستان ڪوه‌چنار گردد.

وی پست را یڪی از امانتدارترین ارگان های خدمات رسان جامعه دانست و بر ضرورت پیشرفت، توسعه و ارائه خدمات مطلوب به مردم تاڪید ڪرد.

در این دیدار عنایت رئیسی رئیس شورای شهر قائمیه نیز مسائل و مشڪلات پست را مطرح و خواستار رفع آنان شد.