فرماندار شهرستان ڪوه‌چنار از ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم طبق مصوبات ستاد ملی و استانی و شهرستانی ڪرونا در این شهرستان خبر داد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ڪوه‌چنار، علی علیزاده با اعلام این خبر اظهار داشت: ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه بصیرت، با توجه به مصوبات ستاد ملی […]

فرماندار شهرستان ڪوه‌چنار از ممنوعیت برگزاری هرگونه مراسم طبق مصوبات ستاد ملی و استانی و شهرستانی ڪرونا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ڪوه‌چنار، علی علیزاده با اعلام این خبر اظهار داشت: ضمن عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه و گرامیداشت دهه بصیرت، با توجه به مصوبات ستاد ملی و استانی و شهرستانی مبارزه با ویروس ڪرونا، برگزاری هرگونه مراسم اعم از عزاداری و اجتماع فرهنگی در شهرستان ڪوه‌چنار ممنوع است.

وی افزود: در این راستا، ضمن دعوت از
متولیان امور مساجد، حسینیه ها و هیئات‌های مذهبی برای همڪاری جهت اجرای دقیق مصوبات ڪرونایی، قطعاً در صورت بی‌توجهی به این مصوبات در چهارچوب قوانین و مقررات تعریف شده با متخلفان این امر برخورد قانونی خواهد شد.

فرماندار شهرستان ڪوه‌چنار گفت: از مردم شریف شهرستان ڪوه‌چنار می‌خواهیم ڪه ما را برای قطع زنجیره ویروس ڪرونا تا هنگام شڪست قطعی آن یاری و همراهی نمایند و همچنان رعایت پروتڪل‌ها و نڪات بهداشتی را مد نظر قرار دهند.