به گزارش روابط عمومی فرمانداری کوه‌چنار، در راستای پیگیری‌های مستمر جهت استقرار ادارات در شهرستان و دیدار‌های گذشته با مدیرکل ثبت احوال فارس، معاون توسعه انسانی و معاون فن‌آوری اداره کل ثبت احوال فارس جهت تجهیز و استقرار اداره ثبت احوال در کوه‌چنار با علی علیزاده فرماندار این شهرستان دیدار کردند. علیزاده در این دیدار […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کوه‌چنار، در راستای پیگیری‌های مستمر جهت استقرار ادارات در شهرستان و دیدار‌های گذشته با مدیرکل ثبت احوال فارس، معاون توسعه انسانی و معاون فن‌آوری اداره کل ثبت احوال فارس جهت تجهیز و استقرار اداره ثبت احوال در کوه‌چنار با علی علیزاده فرماندار این شهرستان دیدار کردند.

علیزاده در این دیدار بر لزروم تسریع استقرار این اداره در شهرستان تاکید کرد و گفت: سازمان ثبت احوال با تامین نیازهای آماری و اطلاعات انسانی نقش مهمی را در برنامه ریزیها و تصمیم گیریهای اجتماعی و اقتصادی را دارد.

فرماندار کوه‌چنار با قدردانی از نگاه ویژه مدیر کل ثبت احوال فارس به شهرستان اظهار داشت: این شهرستان آمادگی کامل برای رفع مشکلات و همکاری در جهت استقرار این اداره را دارد.

وی افزود: مردم شریف کوه‌چنار مستحق خدمات رسانی بهتر هستند و انشاله تمامی مسئولان سعی و تلاش خود را در جهت رفاه و آسایش این مردمان شریف انجام خواهند داد.

در این جلسه مسائل مربوط به استقرار اداره ثبت احوال مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد ساختمان و تجهیزات لازم جهت شروع به کار این اداره هر چه سریع‌تر آماده گردد.