به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ڪوه‌چنار، علی علیزاده در دیدار با علیرضا انصاری مدیرڪل ثبت احوال استان فارس و مدیر عامل شرڪت توزیع نیروی برق استان جهت رفع برخی از مشڪلات شهرستان در حوزه صنعت برق و همچنین پیگیری استقرار و تجهیز اداره ثبت احوال ڪوه‌چنار دیدار و گفتگو ڪرد. وی با بیان اینڪه […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ڪوه‌چنار، علی علیزاده در دیدار با علیرضا انصاری مدیرڪل ثبت احوال استان فارس و مدیر عامل شرڪت توزیع نیروی برق استان جهت رفع برخی از مشڪلات شهرستان در حوزه صنعت برق و همچنین پیگیری استقرار و تجهیز اداره ثبت احوال ڪوه‌چنار دیدار و گفتگو ڪرد.

وی با بیان اینڪه در سال جهش تولید صنعت برق با رویڪرد حمایت از تولید در مسیر رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار تلاش ڪند، خواستار تقویت و گسترش زیرساخت های حوزه برق در مناطق مختلف شهرستان ڪوه‌چنار شد.

فرماندار ڪوه‌چنار در این دیدار خواستار انجام روشنایی معابر در نقاط مختلف شهرستان، توسعه شبڪه برق در روستاها، پیگیری اهدای جرثقیل و بالابر، حل مشڪل افت ولتاژ، نصب تستر هوایی، و رفع مشڪلات حوزه برق در شهرستان شد.

علیزاده همچنین با تشڪر از ارائه خدمات شایسته توسط مجموعه ثبت احوال به جامعه خواستار شروع به ڪار و تجهیز اداره ثبت احوال در شهرستان شد و افزود: سازمان ثبت احوال با تامین نیازهای آماری و اطلاعات انسانی نقش مهمی را در برنامه ریزیها و تصمیم گیریهای اجتماعی و اقتصادی را دارد.

وی ضمن تاڪید بر توجه به نیاز‌ها و رفع مشڪلات اداره ثبت احوال شهرستان، تامین نیرو انسانی و تجهیز امڪانات در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر این اداره به مردم شهرستان را خواستار شد.

احمدرضا خسروی مدیرعامل شرڪت توزیع نیروی برق استان در این دیدار با تشریح عملڪرد صنعت توزیع برق بیان داشت: استراتژی این شرڪت ارائه خدمات شایسته به مردم است.

وی با تاڪید بر اینڪه مدیریت شرڪت سعی دارد همـواره از نقطه نظرات مسئولین ارشد شهرستانها و استان در جهت خدمت رسانی هر چه بهتر به مردم بهره ببرد، گفت: این شرڪت سعی خواهد ڪرد تا آنجا ڪه مقـدور است در تامین مطمئـن برق این شهرستان از هیـچ ڪوششی دریغ نڪند.