بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها برای تسریع در اجرای مجتمع اداری / بررسی مشکلات مسکن مهر کوه‌چنار به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کوه‌ چنار ، در نشستی که با حضور”علی علیزاده” فرماندار کوه چنار ، “جعفر زاهدی” مدیرکل راه و شهرسازی استان ، رئیس شورای شهر قائمیه و جمعی از مسئولان برگزار گردید ، پیرامون […]

بهره‌گیری از تمامی ظرفیت‌ها برای تسریع در اجرای مجتمع اداری / بررسی مشکلات مسکن مهر کوه‌چنار

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان کوه‌ چنار ، در نشستی که با حضور”علی علیزاده” فرماندار کوه چنار ، “جعفر زاهدی” مدیرکل راه و شهرسازی استان ، رئیس شورای شهر قائمیه و جمعی از مسئولان برگزار گردید ، پیرامون احداث مجتمع ادارای شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

علیزاده گفت: با توجه به مفاد قانون مدیریت خدمات کشوری مبنی بر استقرار دستگاه های اجرایی که ساختمان واحدهای اداری آنها احداث نشده باشند ، در مجتمع اداری ، انتظار می‌رود با همکاری و تلاش دستگاه های اجرایی شهرستان و استان و بهره‌برداری از ظرفیت‌های قانونی ، این طرح به مرحله اجرا برسد.

فرماندار کوه‌چنار در ادامه با بیان برخی از مزایای طرح ارائه شده افزود: اجرای این طرح علاوه بر سهولت دسترسی و خدمات‌رسانی هرچه بهتر ادارات به مردم و تأمین رفاه و آسایش نسبی آنها ، به لحاظ صرفه‌جویی در منابع اعتباری و زیرساخت ها نیز بویژه در شرایط کنونی مؤثر خواهد بود.

وی افزود: برای اینکه این طرح به نحو مطلوب و در بازه زمانی مناسب به مرحله اجرا برسد از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد و در این راستا با همکاری نماینده محترم مردم شریف شهرستان‌های کازرون و کوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی ، از طریق مسئولان استانی و کشوری بصورت مستمر پیگیری خواهیم کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز در این نشست ضمن استقبال از طرح ارئه شده ، بر ارائه نظرات کارشناسانه و استفاده از پتانسیل‌های قانونی در راستای بهره‌برداری سریع از این مجموعه تاکید کرد.

در این دیدار دو نفر به نمایندگی از متقاضیان مسکن مهر نیز به بیان مشکلات و درخواست‌های خود در زمینه اجرای این پروژه در شهرستان پرداختند.

فرماندار کوه‌چنار گفت: متقاضیان مسکن مهر از اقشارکم درآمد جامعه هستند لذا عدم اقدام جدی و نتیجه بخش و تعلل در رفع مشکلات این افراد غیرقابل قبول است.


در پایان مقرر گردید به موازات اقدامات تامین و تحویل زمین مورد نظر طرح مجتمع اداری ، برابر قانون و آئین نامه اجرایی مربوطه ، دستگاه های اجرایی مشمول استقرار در این طرح به اداره کل راه و شهرسازی استان اعلام و طی بازدید میدانی مدیران و کارشناسان استانی و محلی تصمیمات لازم اتخاذ گردد.