به گزارش روابط عمومی فرمانداری ڪوه‌چنار، علی علیزاده در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس با تشڪر از پیگیری‌های دڪتر عباسی نماینده مردم شریف شهرستان‌های ڪازرون و ڪوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی و همچنین مهندس درویشی در زمینه استقرار این جمعیت در شهرستان گفت: با توجه به موقعیت استراتژیڪ ڪوه‌چنار و محل عبور […]

به گزارش روابط عمومی فرمانداری ڪوه‌چنار، علی علیزاده در دیدار با مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان فارس با تشڪر از پیگیری‌های دڪتر عباسی نماینده مردم شریف شهرستان‌های ڪازرون و ڪوه‌چنار در مجلس شورای اسلامی و همچنین مهندس درویشی در زمینه استقرار این جمعیت در شهرستان گفت: با توجه به موقعیت استراتژیڪ ڪوه‌چنار و محل عبور چهار استان همواره با مخاطرات زیادی همراه بوده است.

فرماندار ڪوه‌چنار در ادامه به نزدیڪی گسل زلزله و موقعیت‌ ڪوهستانی شهرستان اشاره و بر ضرورت اسقرار جمعیت هلال احمر در ڪوه‌چنار تاڪید ڪرد و گفت: هلال احمر همیشه در حوادث مترقبه و غیر مترقبه ناجی و ڪمڪ رسان مردم بوده و نقش و جایگاه این جمعیت مردمی همیشه ارزشمند و مغتنم است.

وی اضافه ڪرد: هلال احمر جزء اولین دستگاه هایی است ڪه در حوادث ، گرفتاری ها و سختی ها حضور پیدا می ڪند و نقش هلال احمر در حوادث و بحران ها یڪ نقش بسیار مهم است.

علیزاده گفت: تخصیص مڪان راه اندازی شعبه ، انبار امدادی و تجهیز این اماڪن از جمله توافق های دو جانبه فرمانداری شهرستان و هلال احمر استان بود.

در این دیدار عنایت رئیسی رئیس شورای شهر قائمیه، خاڪسار سرپرست معاونت منابع انسانی و پشتیبان جمعیت هلال احمر و دیگر مسئولان حضور داشتند.