پیام فرماندار کوه‌چنار در پی شهادت دانشمند هسته ای در اقدامی تروریستی فرماندار کوه‌چنار در پیامی حادثه تروریستی آبسرد دماوند را محکوم و شهادت دانشمند هسته ای دکتر “محسن فخری زاده” را به محضر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، خانواده وی و ملت شهید پرور ایران تسلیت گفت، متن پیام بدین شرح است؛ بسم الله الرحمن […]

پیام فرماندار کوه‌چنار در پی شهادت دانشمند هسته ای در اقدامی تروریستی

فرماندار کوه‌چنار در پیامی حادثه تروریستی آبسرد دماوند را محکوم و شهادت دانشمند هسته ای دکتر “محسن فخری زاده” را به محضر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، خانواده وی و ملت شهید پرور ایران تسلیت گفت، متن پیام بدین شرح است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا..
از میان مؤمنان مردانى‏ هستند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخى از آنان به شهادت رسیدند و برخى از آنها در [همین] انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند..

جنایت صورت گرفته توسط ایادی استکبار جهانی در به شهادت رساندن یکی دیگر از دانشمندان نخبه این سرزمین، بار دیگر چهره کریه تروریسم را به نمایش گذاشت و سند دیگری از مظلومیت ملت رشید ایران و فرزندان عزیز این مرز و بوم را به جهانیان نشان داد.

شهادت شهید والا مقام، دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع این حقیقت را بیش از پیش نمایان ساخت که کشورمان در راه دستیابی به قله های پر عظمت پیشرفت و تعالی، عظمی جدی دارد و در این راه، خون پاک عزیزترین فرزندان خود را، به پای نهال سربلندی نظام اسلامی، هدیه خواهد داد و دشمنان پیشرفت ایران اسلامی و در راس استکبار جهانی بداند راه شهدا ادامه خواهد داشت.

اینجانب ضمن محکوم کردن این اقدام شنیع دشمنان، شهادت دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع را به محضر مقام معظم انقلاب (مدظله العالی)، جامعه دانشمندان هسته‌ای و وزارت دفاع، خانواده وی و ملت شهید پرور ایران اسلامی تبریک و تسلیت گفته و علو درجات برای این شهید بزرگوار و صبر جزیل برای بازماندگان را از محضر خداوند منان خواستارم.

علی علیزاده
فرماندار کوه ‌چنار

پیام شهردار نودان در پی ترور شهید فخری زاده

منَ‌المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیهِ فَمِنهُم مَن قَضی نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

در میان مؤمنان مردانی هستند ڪه برسر عهدی ڪه با خدا بستند صادقانه ایستادند ، بعضی پیمان خود را به آخر بردند و بعضی دیگر در انتظارند، و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

دشمنان ڪینه توز ڪوردل و وابسته به استڪبار جهانی و رژیم غاصب صهیونیستی یڪ بار دیگر در اقدامی ددمنشانه با زمین ریختن خون پاڪ یڪی دیگر از دانشمندان و مدیران خدوم ایران اسلامی اوج خباثت خود را نشان دادند.

ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه دانشمند برجسته ڪشورمان، دڪتر محسن فخری‌زاده، بار دیگر موجی از اندوه توأم با نفرت از تروریست‌ها را در قلوب ایرانیان نهاد و صدالبته نشان داد ڪه پیشرفت ، توسعه و اعتلای نام ایران اسلامی، خار چشمی در چشم معاندان و ڪوردلانی است ڪه ڪمر بر تخریب و تضعیف ڪشورمان بسته‌اند و بدون‌شڪ این آرزو را به‌گور خواهند برد.

ترور این مدیر توانا و شایسته گرچه تلخ و ناگوار بود، اما دشمنان ڪوردل بدانند راهی را ڪه شهید فخری زاده‌ها و دیگر شهدای هسته ای و سردار دلها حاج قاسم سلیمانی آغاز ڪرده‌اند ، هرگز متوقف نخواهد شد.

شهرداری و شورای اسلامی شهر نودان ضمن محڪومیت این اقدام پلید و ددمنشانه و درخواست پاسخ قاطع و ممانعت از بازرسیهای برنامه ریزی شده سرویسهای جاسوسی و فعالیت چشمگیر نیروگاههای هسته ای و عدم مماشات و مذاڪره با حامیان این جنایتڪاران ، افزایش توان دفاعی و موشڪی ، شهادت مظلومانه مدیر متعهد و دانشمند برجسته ڪشور دڪتر فخری زاده ، رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح به دست تروریست‌های جنایتڪار و وابسته به رژیم نامشروع و غاصب صهیونیستی را به محضر امام عصر (عج) ، مقام معظم رهبری ، خانواده های معظم شهدا ، مردم شریف ایران ، همڪاران ایشان در وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و بستگان به‌ویژه خانواده معزز این شهید بزرگوار، تبریڪ و تسلیت عرض می‌ڪنند.

رحمت اله خیاط
شهردار نودان

پیام روابط عمومی اداره آموزش و پرورش بخش ڪوهمره نودان به مناسبت شهادت دڪتر فخری زاده دانشمند هسته ای

وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ
(ای پیامبر!) هرگز گمان مبر ڪسانی ڪه در راه خدا ڪشته شدند، مردگانند! بلڪه آنان زنده‌اند، و نزد پروردگارشان روزی داده می‌شوند.

بار دیگر دست شیاطین روزگار از آستین درآمد و مردی از تبار پاڪان و مجاهد فی سبیل الله را از ملت ما گرفت.

ضمن محڪوم نمودن این جنایت بزرگ، شهادت دانشمند عزیز و مجاهد خستگی ناپذیر جناب دڪتر فخری زاده را به پیشگاه خانواده این شهید عزیز، ملت بزرگ ایران و مقام معظم رهبری تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات را خواهانیم.

روابط عمومی اداره آموزش وپرورش منطقه ڪوهمره نودان

پیام فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان ڪوه چنار در پی شهادت مظلومانه دانشمند هسته ای شهید محسن فخری زاده

بسمه تعالی
من المومنین رجال صدقوا ما عهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه ومنهم من ینتظروما بدلوا تبدیلا
(آیه ۲۳سوره احزاب)

باردیگر ایادی پلید استڪبار و صهیونیسم جهانی دراقدامی بزدلانه یڪی دیگر از دانشمندان هسته ای ملت سرافراز ایران را به شهادت رسانید و برگ دیگری بر اوراق سیاه خیانت و تبهڪاری خودافزود.بی تردید ترور دانشمند هسته ای شهیدمحسن فخری زاده در پیشرفت صنعت هسته ای و دفاعی ڪشور هرگزخللی ایجاد نخواهدڪرد.

اینجانب ضمن تبریڪ و تسلیت شهادت این عزیز به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) رهبر عظیم الشان انقلاب امام خامنه ای عزیز ملت شریف ایران و بیت معظم ایشان اعلام میدارد با شهیدان عهد و پیمان می بندیم تا نابودی ڪامل ڪفر و ظلم و جبهه استڪبار و رژیم غاصب صهیونیسم از پا ننشینیم یا در این راه به شهادت می رسیم یا پیروز خواهیم شد ڪه در هرصورت پیروزیم و ملت عزیز بدانند حتما همرزمان شهید انتقام او را خواهند گرفت انشاء الله.

وسیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون

پیام سیاوشی رئیس شورای اسلامی شهر نودان بمناسبت شهادت دانشمند بزرگ هسته ای شهید محسن فخری زاده

بسم الله الرحمن الرحیم
ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون،”
بار دیگر دست جنایتکار استکبار جهانی از آستین صهیونیزم بین الملل و ایادی داخلی آنان به در آمد و یکی از نخبگان علمی و دفاعی کشور را ناجوانمردانه و بی رحمانه به شهادت رساند.
دانشمند و نابغه شهید دکتر محسن فخری زاده معاون وزیر و رییس سازمان پژوهش و نو آوری وزارت دفاع ، بعد از سالها تلاش جهادی و مجاهدت های کم نظیر در عرصه های علمی و دفاعی کشور، مزد مجاهدتهای خستگی ناپذیر و پرتلاش خود را که همانا شهادت در راه تحقق آرمانهای مقدس نظام اسلامی، است ، با افتخار گرفت و با خون خود، حقانیت ارزشهای اسلامی و چهره پلید مدعیان دروغین حقوق بشر را بر ملا کرد.
شهادت مظلومانه این نخبه و دانشمند فرزانه ، نشان داد که جمهوری اسلامی بزرگترین قربانی تروریسم در دنیاست.
ملت بزرگ ایران ضمن تبریک و تسلیت شهادت این چهره علمی و فرهبخته ، این جنایت ددمنشانه،را شدیدا محکوم نموده و از مسئولان اطلاعاتی و امنیتی کشور انتظار جدی دارد تا در اسرع وقت ممکن ، عاملان این جنایت هولناک را شناسایی و به سزای عمل ننگین خود برسانند.

فریدون سیاوشی
رییس شورای اسلامی شهر نودان

انا لله و انا الیه راجعون
رحلت مردان حق، از بند عالم رستن است…
گفتن لبیک، خود پیوند الفت بستن است

ترور ناجوانمردانه دانشمند و عالم برجسته؛ توسط عمال غاصب قدس عزیز، حقارت تفکر پلید صهیونیزم جهانی در مقابله با صاحبان علم و آزاداندیشان جهان است.
شهادت این مجاهد طریق حق به محضر تمام مردم ایران تبریک و تعزیت باد.
روابط عمومی بیمارستان شهید فرج اله رضازاده قائمیه