فرمانده انتظامی “کوه چنار” از اجرای طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوم “لطف الله محمدی” در تشریح این خبر گفت: در پی استمرار اجرای طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف نا امن کردن محلات جرم خیز، […]

فرمانده انتظامی “کوه چنار” از اجرای طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی طی یک ماه گذشته در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوم “لطف الله محمدی” در تشریح این خبر گفت: در پی استمرار اجرای طرح پاکسازی و ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف نا امن کردن محلات جرم خیز، پاکسازی نقاط آلوده و ارتقاء احساس امنیت در بین شهروندان، یگان‌های انتظامی این شهرستان با بهره گیری از توان و امکانات موجود و با هماهنگی مقام قضائی به اجرای طرح‌های مربوطه پرداختند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح‌ها، ۹ کیلو انواع مواد مخدر کشف و ۲۵ نفر معتاد و خرده فروش نیز دستگیر شدند، عنوان داشت: در این خصوص ۲۰ منقل خانه که باعث نارضایتی شهروندان شده بود پاکسازی و پلمب شد.

فرمانده انتظامی شهرستان “کوه چنار” با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند، تصریح کرد: مشارکت شهروندان در ایجاد امنیت پایدار بسیار حائز اهمیت است.