علی علیزاده فرماندار کوهچنار در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت، متن پیام بدین شرح است؛ بسیج لشکر مخلص خداست” این جمله ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی چه زیبا جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده و امروز پس از ۴۱ سال از تاسیس بسیج مستضعفان ثمرات حماسه آفرینی‌ها، فداکاری‌ها و تلاش […]

علی علیزاده فرماندار کوهچنار در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت، متن پیام بدین شرح است؛

بسیج لشکر مخلص خداست” این جمله ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی چه زیبا جایگاه و اهمیت بسیج را به تصویر کشیده و امروز پس از ۴۱ سال از تاسیس بسیج مستضعفان ثمرات حماسه آفرینی‌ها، فداکاری‌ها و تلاش های این نهاد ارزشمند انقلابی در تمام عرصه ها مشهود است.

ملت ما همواره قدردان خدمات بسیج مستضعفان بوده و هیچ گاه نقش این نیروی پرصلابت را در دوران هشت سال دفاع مقدس و پس از آن در عرصه های مختلفی همچون دفاع از حریم آل ا… و در ماههای اخیر نیز همراهی آنان با مسئولان در قالب گروه های جهادی برای مقابله با ویروس کرونا و یاری رساندن به خانواده های آسیب دیده از این بیماری منحوس فراموش نخواهد کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران بسیجی، فرا رسیدن هفته بسیج و پنجم آذرماه سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان غیور و مخلص ایران اسلامی به ویژه بسیجیان عزیز شهرستان کوه‌چنار تبریک عرض نموده، از درگاه خداوند متعال برای همه عزیزان سعادت، سربلندی و توفیقات روز افزون مسئلت می نماییم.

علی علیزاده
فرماندار کوه‌چنار

پیام تبریک ریاست بیمارستان شهید فرج اله رضازاده قائمیه به مناسبت فرارسیدن هفته بسیج

“صادق ساسانی پور” در پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان قائمیه متن پیام به این شرح است:

“هفته بسیج بزرگداشت جان فشانی هایی است که برای سربلندی این سرزمین صورت گرفته است و امروز، بسیج با برخورداری ازظرفیت‌ها و توانایی‌های بزرگ و شخصیت‌های نجیب،نخبه و برجسته درحوزه‌های مختلف توانسته است ازآزمون‌های سخت صداقت و کارآمدی سربلند بیرون آمده و مایه عزت و عظمت کشور و ثبات و ابهت نظام اسلامی گردد.
بسیج مظهر اتحاد و انسجام ملی ایرانیان است و این مفهوم در کلام مقام معظم رهبری نیز به زیبایی متجلی شده است:” بسیج در حقیقت، مظهر یک وحدت مقدّس، میان افراد ملت است. بسیج، یعنی همین پایگاه‏های مقاومت و همین نیروهای جوان و پرشورانقلابی، بسیج یعنی متن مردم، مردمی که می‏توان امید دفاع از انقلاب را از آنها داشت.
بدون شک فراگیر شدن تفکر بسیجی که همان اخلاص، ایمان به هدف ، بالندگی و رشدآفرینی است در ذهن همه افراد جامعه حرکتی هم سو را به دنبال خواهد داشت و همین تفکر است که فعالیت های اقتصادی، پیشرفت های نظامی، دستاوردهای علمی و…، را ترمیم و ارتقا داده است.تفکر بسیج، حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های بسیج تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبوده و در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیجیان نیز در تمامی عرصه‌های علمی و فکری و دفاع از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی همواره الگو و پیشگام بوده‌اند.
اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عزیز و ارج نهادن به مقام جانبازان وآزادگان سرافراز فرا رسیدن هفته بسیج و سالروز تاسیس این نهاد مقدس را به تمامی بسیجیان دریا دل به ویژه بسیجیان شهرستان کوه چنار تبریک می گویم و برای همه این عزیزان آرزوی موفقیت و سربلندی دارم. “
با احترام
صادق ساسانی پور

پیام تبریک رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کوهچنار بمناسبت هفته بسیج

هفته بسیج فرصت ارزنده‌ای است تا به شایستگی، یکی از مواریث ماندگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران را گرامی بداریم

بی‎شک فرمان تاریخی حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر تشکیل بسیج به عنوان مردمی ترین و اصیل ترین نهاد انقلابی برآیند نگاه عمیق و پیامبر گونه ایشان به آینده انقلاب اسلامی ایران بوده است پویایی و نشاط بسیج در کشور ثمره تلاش و کوششی است که توسط بسیجیان مخلص به منصه ظهور می‎رسد . بسیج، مظهر اقتدار و اراده ملی میهن اسلامی است و بسیجی تاجدار این قدرت و اراده است. بدینوسیله وظیفه خود می‎دانم ضمن تبریک هفته بسیج به تمامی بسیجیان خصوصا جامعه بسیج ورزشکاران ، از تلاش‎ها، زحمات و خدمات صادقانه همه بسیجیان آزاده و عاشورامسلک ایران اسلامی به ویژه بسیجیان شهرستان کوه چنار تشکر و قدردانی نمایم

طهماسبی
اداره ورزش و جوانان شهرستان کوه چنار

پیام شهردار نودان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج

بسم الله الرحمن الرحیم

بسیج مدرسه عشق و مڪتب شاهدان و شهیدان گمنامی است ڪه پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند. امام خمینی (ره)

بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی در پیشرفت و اقتدار ڪشور است.

بر ماست تا با ترویج فرهنگ بسیجی در راستای گسترش و تقویت روحیه ایثار، مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی را هموار ڪنیم.

امام خمینی (ره)، معمار بزرگ انقلاب بسیج را بنیان نهاد تا در دفاع مقدس مقابل دشمن، پیروزی را به ارمغان آورد و این همه مرهون نیروی اخلاص و ایمان بسیجیان بود.

بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه ومخاصمه با بیدادگران است و بسیجیان بلند همتانی ڪه به دور از وسوسه های دنیا و بی رغبت به جاذبه های زندگی در سایه ایمان خالص و عمل صالح جامه جهاد بر تن ڪردند و در صف مجاهدان فی سبیل الله قرار گرفتند و بدین سان به حیاتی طیبه دست یافتند.

حماسه آفرینی‌ها و فداڪاری‌های این مجموعه انقلابی، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود بلڪه در تمام دوران حیات پر برڪت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی و عرصه‌های علمی و فڪری سهیم بوده است.

مردان و زنان بسیجی همواره می ڪوشند تا ارزشهای والایی ڪه به برڪت انقلاب اسلامی ماندگار شده است حفظ و تقویت گردد.

اینجانب فرا رسیدن هفته بسیج وپنجم آذرماه روز تشڪیل بسیج مستضعفان به فرمان حضرت امام خمینی (ره)  را به  برادران و خواهران بسیجی شهرستان ڪوهچنار ، بخش ڪوهمره و شهر نودان و فرماندهی معظم ڪل قوا ، فرماندهی محترم سپاه پاسداران ، فرماندهی محترم سپاه فجر استان فارس ، فرماندهی محترم ناحیه بسیج مقاومت شهرستان ڪوه چنار و همڪاران و فرماندهی محترم ناحیه بسیج مقاومت شهرستان ڪازرون و همڪاران ، فرماندهی محترم حوزه بسیج مقاومت خاتم الانبیا ڪوهمره نودان ، فرماندهی محترم حوزه بسیج مقاومت امام سجاد قائمیه*  تبریڪ و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون همه عزیزان بسیجی در راه تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

رحمت اله خیاط

خادم شهر نودان

پیام تبریک مدیر  آموزش وپرورش شهرستان کوه چنار به مناسبت هفته بسیج

بسم الله الرحمن الرحیم

 بسیج مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده اند. “امام خمینی (ره)”

بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه ومخاصمه با بیدادگران است و بسیجیان بلند همتانی که به دور از وسوسه های دنیا و بی رغبت به جاذبه های زندگی در سایه ایمان خالص و عمل صالح جامه جهاد بر تن کردند و در صف مجاهدان فی سبیل الله قرار گرفتند و بدین سان به حیاتی طیبه دست یافتند.

حماسه آفرینی‌ها و فداکاری‌های این مجموعه انقلابی، تنها محدود به دوران دفاع مقدس نبود بلکه در تمام دوران حیات پر برکت انقلاب اسلامی حضور این نهاد ارزشمند مردمی مشهود است و بسیج در تمامی افتخارات نظام جمهوری اسلامی و عرصه‌های علمی ، آموزشی ،  پرورشی و فکری سهیم بوده است.

مردان و زنان بسیجی همواره می کوشند تا ارزشهای والایی که به برکت انقلاب اسلامی ماندگار شده است حفظ و تقویت گردد.

اینجانب فرارسیدن هفته بسیج را به خواهران و برادران بسیجی  بخصوص بسیجیانِ فرهنگی و دانش آموزِ شهرستان تبریک و تهنیت عرض نموده و توفیق روزافزون همه عزیزان در راه تحقق اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی را از خداوند متعال مسئلت دارم.

امین غلامی

مدیر آموزش و ‌پرورش شهرستان کوه چنار