فرماندار شهرستان کوه‌چنار با اشاره به مواد ۱۰، ۱۷ و ۱۸ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب یکم خرداد ۱۳۷۵ و اصلاحات بعدی آن، از مشخص شدن ترکیب اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان با برگزاری انتخابات خبرداد و گفت: در این انتخابات آقای عباس آقایی به عنوان رئیس، […]

فرماندار شهرستان کوه‌چنار با اشاره به مواد ۱۰، ۱۷ و ۱۸ قانون تشکیلات، وظایف و انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران مصوب یکم خرداد ۱۳۷۵ و اصلاحات بعدی آن، از مشخص شدن ترکیب اعضای هیات رئیسه شورای اسلامی شهرستان با برگزاری انتخابات خبرداد و گفت: در این انتخابات آقای عباس آقایی به عنوان رئیس، آقای حمید رضا افراسیابی نائب رئیس، آقای رحمان کشتکار نماینده شورای شهرستان در استان و سخنگو، آقای رضا احمدی منشی اول و آقای گودرز جعفری منشی دوم انتخاب شدند.

علی علیزاده افزود: به همت شوراها در جلب مشارکت های اجتماعی و همراهی در توسعه شهرستان نیاز است و با توجه به تفویض اختیارات لازم به شوراها، مصوبات آنها باید در فرمانداری تایید و سپس اجرا شود.

وی گفت: شوراهای اسلامی، بازوان دستگاه های اجرایی در مسیر خدمات رسانی به مردم هستند و باید با کارکرد درست و بر اساس قانون، به مطالبات موکلان خود پاسخ دهند.

نماینده عالی دولت در کوه‌چنار بیان کرد: تامین منافع شهرستان با بهره مندی از ظرفیت شوراهای اسلامی امکان پذیر است و شورای های شهر و روستا باید ارتباط مردم و دستگاه های اجرایی را تقویت کرده و از مشکلات مردم در نهادهای اجرایی و اجتماعی بکاهند.

علیزاده ادامه داد: کوه‌چنار از قابلیت های بسیاری در حوزه های مختلف برخوردار است و باید با بهره مندی از ظرفیت و پشتوانه شوراها به توسعه لازم دست یابد.