رفع مشکلات صاحبان صنایع و حمایت از تولید در راستای تحقق شعار سال و ساماندهی بازار و اصناف به گزارش نودان آنلاین؛ علی علیزاده فرماندار کوه‌چنار در آیین معارفه اولین رئیس اداره صمت این شهرستان ‌که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی ومحلی در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت باید […]

رفع مشکلات صاحبان صنایع و حمایت از تولید در راستای تحقق شعار سال و ساماندهی بازار و اصناف

به گزارش نودان آنلاین؛ علی علیزاده فرماندار کوه‌چنار در آیین معارفه اولین رئیس اداره صمت این شهرستان ‌که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی ومحلی در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: اداره صنعت، معدن و تجارت باید بتواند از ظرفیت اصناف برای حفظ آرامش بازار و رضایتمندی هرچه بیشتر مردم بهره گیرد.

وی ادامه داد: در این برهه حساس کنونی هم به لحاظ شرایط اقتصادی و هم به لحاظ ویروس کرونا، پذیرفتن مسئولیت کار دشواری است و برای خدمت صادقانه باید بصورت شبانه‌روزی تلاش کرد.

فرماندار کوه‌چنار عنوان کرد: با توجه به شعار “جهش تولید” اداره صمت در خط مقدم توسعه صنایع و حمایت از واحدهای تولیدی قرار گرفته که رئیس جدید باید بتواند با استفاده از ظرفیت‌های قانونی و کارگروه‌های تخصصی از جمله ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مشکلات صاحبان صنایع را به حداقل برساند.

علیزاده افزود: به دلیل اینکه اداره صمت با معیشت و اشتغال مردم ارتباط مستقیم دارد، انتظارات مسئولان و مردم از آن بالا بوده که امید است با تعامل موجود بین دستگاه‌ها در راستای خدمت حداکثری به مردم گام‌های بلندتری برداشته شود.

نماینده عالی دولت در کوه‌چنار گفت: توزیع عادلانه کالاهای اساسی باید به نحو احسن در شهرستان صورت گیرد و علیرغم وجود تمام نگرانی‌ها با توجه به شرایط تحریم و دیگر مشکلات اقتصادی، فضای خوبی با مدیریت همه‌جانبه مسئولان مربوطه حاکم شود.

فرماندار کوه‌چنار بیان داشت: شیوع ویروس کرونا فشار زیادی بر اصناف و کسبه وارد کرد اما این قشر به دلیل حفظ سلامتی مردم همکاری خوبی برای مقابله با این بیماری داشتند که انتظار داریم کماکان این تعامل برقرار باشد.

ابراهیم موسوی رئیس اداره صمت کوه‌چنار نیز اولویت کاری خود را جذب سرمایه‌گذار، حمایت از واحدهای تولیدی رها شده شهرستان، سروسامان دادن به بازار و اصناف عنوان کرد.

در پایان حکم انتصاب ابراهیم موسوی به عنوان اولین رئیس اداره صمت کوه ‌چنار به وی تقدیم شد.